دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۳۲
کد خبر: ۷۹۱۸۱
|
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۷
نمایشگاه قرآنی «مردم و رمضان؛ فصل نیایش و مهربانی» فرهنگسرای ملل در ماه مبارک رمضان پذیرای شهروندان تهرانی است.
به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای ملل نمایشگاه قرآنی «مردم و رمضان؛ فصل نیایش و مهربانی»، از شب گذشته، همزمان با چهاردهمین شب ماه مبارک رمضان، این نمایشگاه با اضافه شدن غرفه‌های متعدد صنایع دستی و گردشگری، میزبان جمع کثیری از مردم تهران خصوصا ساکنان منطقه شمیرانات است.
 
آشنایی با آداب و رسوم اقوام، لباسها و نمادهای اقوام مختلف ایرانی، محصولات غذایی متعلق به آنها از جمله موضوعاتی است که در این غرفه‌ها به بازدیدکنندگان ارائه می‌شود.
 
همچنین امشب همزمان با پانزدهمین شب ماه مبارک رمضان، پارک قیطریه میزبان شعرای مطرح کشور و برگزاری مراسم شعر خوانی با موضوع قرآن و عترت و نیایش و مهربانی است.
 
لازم به ذکر است نمایشگاه قرآنی «مردم و رمضان، فصل نیایش و مهربانی» با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شمیرانات و شمال تهران، شهرداری منطقه یک و فرهنگسرای ملل در پارک قیطریه تهران با حضور ۶۵ ناشر کتاب، موسسات فرهنگی دیجیتال، موسسات قرآنی، کانونهای مساجد، سرای محلات و سایر موسسات فرهنگی و هنری افتتاح و هر روز از ساعت ۱۹ لغایت یک بامداد پذیرای علاقه مندان آثار فرهنگی و هنری قرآنی است.
 
برپایی ایستگاه های قرآنی کودک و نوجوان همراه با اهدای جایزه به کودکان و نوجوانان، برگزاری نشستهای قرآنی، تجلیل از فعالان قرآنی مساجد و محافل قرآنی، مشاوره های مذهبی و برگزاری کرسی های گفتمان دینی از جمله دیگر برنامه های این نمایشگاه است
نظر شما