شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۳۷
کد خبر: ۷۹۲۳۴
|
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۰
همزمان با پایان بخش سریال های رمضانی سیما برگزار می شود/
مجموعه تلویزیونی «فاخته» محصول شبکه دو سیما در ماه مبارک رمضان در شصت و یکمین نشست سکانس خانه فیلم «فرهنگسرای فردوس» نقد و بررسی می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، خانه فیلم این فرهنگسرا در شصت و یکمین نشست «سکانس» خود با حضور عوامل فیلم سینمایی «فاخته» ساخته محمود معظمی و «محمدرضا لطفی» به عنوان مجری و منتقد، این سریال را مورد نقد قرار می‌دهد.

محمود معظمی در این مجموعه تلویزیونی از بازیگران مطرحی چون ثریا قاسمی، فریبا نادری، فرخ نعمتی، جلیل فرجاد، کمند امیرسلیمانی، متین ستوده، عبدالرضا اکبری، شهرام عبدلی و رحیم نوروزی برای ایفای نقش‌ها بهره برده است.

داستان این سریال که علی اکبر محلوجیان آن را نوشته است، درباره دختری از یک خانواده فرهیخته است که درست اول ماه رمضان به سن تکلیف رسیده و تمام اعمال دینی بر او واجب می‌شود.

محسن حسن پور (دستیار اول کارگردان و برنامه ریز)، پژمان شفیع‌پور (دستیار دوم کارگردان)، مرتضی قیدی (مدیر تصویربرداری)، سامان شهامت (صدابردار)، جلال موسوی (طراح گریم) و سید رضا حسینی (مدیر تولید) از عوامل این مجموعه تلویزیونی هستند.

 

علاقه مندان برای شرکت در این برنامه می توانند دوشنبه 6 مرداد از ساعت 18  به فرهنگسرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهارراه مخابرات مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 44081039 تماس گرفته و یا با تارنمای ferdos.farhangsara.ir مراجعه کنند.

نظر شما