شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۲۴
کد خبر: ۷۹۲۶۷
|
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۳
فرهنگسرای تهران با هدف توانمند سازی فردی و اجتماعی شهروندان و آشنایی آنان با مهارت های زندگی، نشست کارگاهی «سرچشمه های رستگاری» از سلسله برنامه های «مشق زندگی» را برگزار می کند.
به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای تهران و مدیریت فرهنگی هنری منطقه 22، این سلسله نشست ها با حضور اساتید و پژوهشگران علوم دینی و روانشناسان برگزار می شود و در این نشست ضمن آشناسازی شهروندان با شاخص های سبک زندگی ایرانی اسلامی ، کاربردی ترین مهارت های حل مسئله در زندگی فردی و اجتماعی ارایه می شود.

نشست "سرچشمه های رستگاری" شامل دو سرفصل اصلی " آیین زندگی " و " بهداشت روانی " است که بخش نخست با حضور حجت الاسلام حمید قربانپور پژوهشگر و مدرس حوزه و دانشگاه و بخش دوم با حضور استاد نیک پور کارشناس ارشد روانشناسی ، میزبان علاقمندان است.

نشست کارگاهی " سرچشمه های رستگاری" روز سه شنبه 14 مرداد ماه جاری از ساعت 10 تا 12 به نشانی انتهای بزرگراه حکیم غرب ، سه راه دهکده المپیک ، پشت دبیرستان پسرانه اندیشه ، خیابان ساحل ، بوستان باغ نو ، فرهنگسرای تهران ، سالن اجتماعات برگزار می شود و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 44143780 تماس بگیرند.

نظر شما