يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۳۶
کد خبر: ۷۹۲۸۴
|
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۰
فرهنگسرای رازی در ادامه برنامه زندگی به سبک بزرگان، کتاب «هلال سرخ» به روایت کاملیا کاکی را چهارشنبه 15مرداد پس از رونمایی مورد نقد و بررسی قرار می دهد.

به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، کاملیا کاکی(روایتگر) در این کتاب تلاش کرده است خاطرات حاج حسن یگانه که در دوران دفاع مقدس ریاست ستاد امداد و درمان جنگ را بر عهده داشته بیان و هدف از بازگویی این خاطرات پاسخی به پنهان ماندن تأثیر هرمزگان در روزهای ابتدایی جنگ است.

بازسازی این خاطرات توسط کاملیا کاکی یک سال به طول انجامیده است و روایتگر تلاش مردم این سرزمین در جنگ است که در سایه همدلی با یکدیگر رقم زدند.

زبان روایی و روان نویسنده و بهره گیری از فضای داستانی معاصر ایران، هلال سرخ را به اثری متفاوت و قابل توجه در آثار دفاع مقدس تبدیل کرده است.

این کتاب توسط انتشارات ˈکتاب آشناˈ و به همت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس هرمزگان بهار 93 در 260 صفحه منتشر شده است.

در برنامه رونمایی، نقد و بررسی کتاب"هلال سرخ" کاملیا کاکی(روایتگر) و حاج حسن یگانه(راوی مدیریت امداد جبهه) حضور دارند.

برنامه زندگی به سبک بزرگان به منظور ترويج فرهنگ و ارزش‌هاي دفاع مقدس (ايثار، جهاد، شهادت) و افزايش آشنايي شهروندان با زندگي و تفکر مفاخر و بزرگان دفاع مقدس (شهداي دفاع مقدس، بزرگان) به اجرای برنامه می پردازد.

علاقه مندان برای حضور در برنامه می توانند به فرهنگ سرای رازی واقع در میدان قزوین- خیابان قزوین- کوچه شهید مرادی مراجعه و یا با شماره تلفن 55409549 تماس بگیرند.
نظر شما