يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۰۷
کد خبر: ۷۹۳۰۱
|
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۴
حجت‌الاسلام شهاب مرادی صبح روز چهارشنبه ۱۵ مردادماه در آستانه روز بزرگداشت مقام خبرنگار از بخش‌های مختلف خبرگزاری تسنیم بازدید کرد و به پزسش‌های خبرنگاران این رسانه در حوزه‌های مختلف پاسخ داد.
به گزارش رسانه خبری رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، حجت‌الاسلام مرادی به دعوت گروه فرهنگی خبرگزاری تسنیم در این رسانه آنلاین حاضر شد و وی را در این بازدید مهدی محمدی مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان همراهی می‌کرد.

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در دیدار با مسئولان و مدیران تسنیم مباحث مربوط به فعالیت‌های فرهنگی شهر تهران را مطرح کرد. وی همچنین با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، نقش رسانه‌ها را در بازنمایی واقعی وقایع تلخ غزه بسیار مهم دانست. حجت‌الاسلام مرادی با خبرنگاران تسنیم درباره موضوع‌های مختلفی مصاحبه کرد که متن این گفتگو در آینده نزدیک منتشر خواهد شد.

حجت‌الاسلام مرادی از چهره‌های سرشناس حوزوی و رسانه‌ای ایران است که ارتباطی ویژه با جوانان دارد. جوانان ایرانی او را به عنوان چهره‌ای‌ می‌شناسند که مشکلات آنها را از جمله مسائل دوران مجردی، موانع ازدواج، ارتباطات خانوادگی و زناشویی و سبک زندگی جدید مبتنی بر آموزه‌های اسلامی با زبانی روشن و تاثیرگذار مطرح می‌کند.

کلاس‌های مجردهای این روحانی و خطیب توانا از شلوغ‌ترین محافل فرهنگی با محور سبک زندگی اسلامی است که برای جوانان مجرد ایرانی برگزار می‌شود. حجت‌الاسلام مرادی نهم آذرماه سال گذشته با حکم شهردار تهران به ریاست سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران منصوب و جایگزین امیر خوراکیان شد.

منبع: تسنیم
نظر شما