يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۴۳
کد خبر: ۷۹۳۱۸
|
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۷
فرهنگسرای ابن سینا هم زمان با آغاز هفته «مهربانی با غزه» در تمامی مناطق سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، امروز شنبه 18 مردادماه ویژه برنامه "مهربانی با غزه" را با حضور ورزشکاران برگزار می کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایش پیام راشل کوری، سخنرانی روسای فدراسیون های ورزشی و ورزشکاران ، شعر خوانی عباس براتی پور، پخش کلیپ مرتبط، اجرای موسیقی ، تقدیر از ورزشکاران و قرائت بیانیه آیتم هایی است که برای این ویژه برنامه در نظر گرفته شده است.

بدرقه دوچرخه سواران، بدرقه کوه نوردان برای صعود قله دماوند، حرکات رزمی، امضای طومار در لابی سالن (از زمان آغاز تا انتهای  برنامه)، نگار گذر عکس های جنایات اسرائیل در غزه ، نمایشگاه کاریکاتور موضوعی بخش جانبی این ویژه برنامه است که پس از اجرای برنامه اصلی برگزار می شود.

علاقمندان به حضور در این برنامه که  با حضور ورزشکارن در رشته های  گوناگون در تاریخ مذکور ساعت 17 برگزار خواهد شد می توانند در سالن فرهنگسرای ابن سینا به نشانی :شهرک قدس ، فاز یک ، خیابان ایران زمین شمالی حضور بهم رسانند و برای کسب اطلا عات بیشترمی توانند با شماره   8-88366366 تماس بگیرند.
نظر شما