دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۰۴
کد خبر: ۷۹۳۷۰
|
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۲
مرضیه برومند کارگردان سینما «شبی در کهکشان» را بهترین فعالیت سازمان فرهنگی هنری شهرداری دانست.
مرضیه برومند کارگردان سینما درخصوص نمایش «شبی در کهکشان» گفت: استقبال مردم از نمایش عظیم «شبی در کهکشان ها» مرا شگفت زده کرد، اقدام سازمان فرهنگی هنری شهرداری، حرکتی خوب و مردمی است.
 
مرضیه برومند کارگردان سینما، تئاتر و عروسک گردان در حاشیه اکران نمایش «شبی در کهکشان ها» و پس از تماشای بزرگترین نمایش ترکیبی کشور گفت: نمایشی جذاب، حیرت انگیز و فوق العاده برای تیم کارگردانی پر زحمت بود. 

وی با بیان اینکه این نمایش تلفیقی از تمام هنرها بود که اتفاقا بسیار هم خوب مورد استفاده قرار گرفته بود تصریح کرد: این شور و شوق مردم و استقبالی که از سوی آنها صورت گرفته بود و عکس العملی که آنها نشان می دادند برای من بسیار جذاب بود. 

وی در پاسخ به این سوال که کدام صحنه برای شما جذاب تر از سایر بخش ها بود، بیان کرد: آیتم نوح از بقیه صحنه ها برای من حیرت انگیزتر بود و به خوبی می شد عظمت کار را در این صحنه درک کرد. 

برومند با اشاره به ورود سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در اکران این نمایش عظیم اظهار داشت: به نظرم کاری که از سوی این سازمان اتفاق افتاده است، خیلی حرکت خوب، درخشان و مردمی است. 

این عروسک گردان عرصه تئاتر ضمن تمجید از حمایت های شهرداری تهران و سازمان های فرهنگی هنری از فعالیت های فرهنگی هنری گفت: نمی توان منکر زحمات و حمایت های شهرداری شد و امیدواریم که این حمایت های از سایر بخش های هنری مانند جشنواره های عروسکی، تئاتر و ... نیز صورت بگیرد و امیدواریم که سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به همین گشاده دستی ادامه دهد. 

برومند در پایان به اشاره به استقبال پرشور مردم از نمایش عظیم «شبی در کهکشان ها» خاطرنشان کرد: وقتی مردم از یک کار به این عظمت به این خوبی استقبال می کنند چرا باید مدت زمان اجرای آن به یک ماه محدود شود؟ این استقبال در حالی است که هنوز هوا گرم است و قطعا همزمان با خنک شدن هوا استقبال مردم نیز چندین برابر خواهد شد.
نظر شما