يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۵۰
کد خبر: ۷۹۵۱۵
|
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۰
باحضور فرحناز علیزاده؛
فرهنگسرای رازی در ادامه جلسات چهار سوق کتاب، «داستان مکاشفه» را با حضور فرحناز علیزاده(نویسنده) و منتقدان ادبی روز چهارشنبه 12شهریور ساعت 17 مورد نقد و بررسی قرار می دهد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، این کتاب به تحلیل و بررسی بیش از 50 داستان مینی‌مال از نویسندگان ایرانی و خارجی پرداخته و آنها را از جنبه‌های گوناگون نقد می کند.

«داستان مکاشفه» دومین اثر فرحناز علیزاده در برگیرنده آثار نويسندگان خارجي و داخلي چون نخستين اثر كوتاه بلقيس سليماني، چند اثر از كامران محمدي، اردلان عطارپور، عليرضا قدرتي و هيرا رها است.

فرحناز عليزاده فارغ‌التحصيل رشته ادبيات در مقطع كارشناسي دوره‌هاي نقد ادبي را در كلاس‌هاي دكتر نجوميان گذرانده و «داستان مکاشفه» وی از سوی نشر قطره منتشر شده است.

جلسات چهار سوق کتاب فرهنگ سرای رازی، پیش از این به نقد و بررسی آثار ادبی چون «زن درون آل پاچینو» نوشته فرید حسینیان تهرانی و «دو روز مانده به پایان جهان» عرفان نظر آهاری، «سگ سالی» بلقیس سلیمانی و«هلال سرخ» به قلم کاملیا کاکی پرداخته است.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به فرهنگ سرای رازی واقع در میدان قزوین- خیابان قزوین- خیابان شهید مرادی مراجعه و یا با شماره تلفن 55409549 تماس بگیرند.

نظر شما