دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۱۶
کد خبر: ۷۹۵۱۷
|
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۶
فرهنگسرای مهر به منظور ترویج فرهنگ مطالعه در بین خانواده‌ها به ویژه نوجوانان و جوانان در نشست ادبی با عنوان « دقایقی با یک نویسنده »، به نقد و بررسی کتاب « سین هشتم » می‌پردازد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ سین هشتم؛ مجموعه‌ای از نکته‌های کوتاه و آموزنده برای مدیریت بهتر زندگی است. این کتاب در هشت فصل در زمینه‌های پوشاك، آشپزي و شيريني‌پزي، نظافت، فوت و فن خانه‌داري، سلامت و زيبايي، آداب و معاشرت، سفرهاي نوروزي و سفره هفت سين راهکارهای ساده و آسان را برای سبک زندگی بهتر به مخاطبان ارائه می‌دهد.


تقویت فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی، ایجاد فضای کتاب‌خوانی جهت ارتقای سطح دانش و اطلاعات در شهروندان، غنی سازی اوقات فراغت و... از جمله اهداف برگزاری این نشست است.


کتاب سین هشتم (590 نکته هدیه‌ای برای سبک زندگی بهتر) به نویسندگی سعیده یراقی اصفهانی توسط انتشارات بین المللی حافظ و با همکاری موسسه نشر شهر منتشر شده است. این برنامه 16 شهریورماه، ساعت 10 و با حضور نویسنده کتاب در سالن آمفی‌تئاتر فرهنگ‌سرا برگزار خواهد شد.


علاقه‌مندان مي‌توانند جهت شركت در اين نشست به فرهنگ‌سرای مهر واقع در اتوبان شهید تندگویان، خیابان شهید لطیفی، کوچه تگرگ مراجعه کنند و يا جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره‌ تلفن‌: 55039300 تماس بگيرند.

نظر شما