يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۴۱
کد خبر: ۷۹۵۳۸
|
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۳
کتاب شعر «از دلم گرفت تا سلام آخر» مجموعه ای از گزیده ترانه های خاطره انگیز اهورا ایمان، شنبه 15 شهریورماه در نهمین نشست شعر و ترانه خانه فرهنگ آیه با حضور صابر قدیمی و علیرضا آذر رونمایی می شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مجموعه شعر «از دلم گرفت تا سلام آخر» اهورا ایمان شامل بیش از 60 ترانه همچون "دلم گرفت"، "عقاب"، "سایه به سایه"، "سفر"، "صدای پا"، "تموم شد ترانه"، "خاطره بارون"، "به نام آسمان"، "تنهاتر از پرنده"، "کسی مثل هیچ کس"، "خاطره باز"، "مهربونی"، "می خوای بری"، "خوشرنگ"، "مثل سادگی"، "ستاره سیمرغ"، "عطر سیب"،" قلندرانه"، "موعود"، "به خاموشی آتش"،" سلام آخر" و ... است که بهار 93 توسط نشر فصل پنجم منتشر شد.

اهورا ایمان یکی از ترانه سراهای پرکار دهه 80  است که همکاری با «محمد اصفهانی» ، «احسان خواجه امیری»، «حمید حامی» و... را در کارنامه خود دارد.

وی پیش از این درباره نامگذاری این مجموعه شعر گفته بود که یکی از اولین ترانه هایی که کار کردم ترانه «دلم گرفت» با آهنگسازی استاد «بابک بیات» و صدای «حمید حامی» است به همین جهت این مجموعه از«دلم گرفت» شروع شده و به «سلام آخر» ختم می شود. از همین رو این گزیده «از دلم گرفت تا سلام آخر» نام گرفته و ترانه هایی در این مجموعه قرار دارد که بین این دو ترانه واقع شده است.

شعرخوانی شاعران و ترانه سرایان جوان و نشست نقد و بررسی اشعار قرائت شده از دیگر بخش های این برنامه به شمار می رود؛ همچنین شاعران و ترانه سرایان برای حضور و شعرخوانی در این برنامه می توانند آثار خود را به .kh.ayeh@yahoo.com ارسال کنند.

همزمان با برپایی نهمین نشست شعر و ترانه این مرکز نمایشگاهی از کتاب های ادبی با 20 درصد تخفیف برگزار می شود.

علاقمندان برای بهره مندی از این محفل ادبی می توانند شنبه 15 شهریور ساعت 18 به خانه فرهنگ آیه واقع در شهرک اکباتان، فاز یک، روبروی ورزشگاه راه آهن مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 44667633 تماس گرفته و یا به تارنمای ferdos.farhangsara.ir مراجعه کنند.

نظر شما