دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۰۲
کد خبر: ۷۹۵۶۱
|
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۴
معاون آفرینش و اجرای فرهنگسرای بهمن از برگزاری جشن بزرگ آبشار عاطفه ها در قالب اهدا حواله جهیزیه به 200 نوعروس از پنج استان محروم کشور در فرهنگسرای بهمن خبر داد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ جعفرگرامی ضمن اعلام این مطلب افزود؛ همزمان با خجسته میلاد باسعادت شمس الشموس حضرت امام رضا (ع) مراسم جشن آبشار عاطفه ها با هدف ترویج فرهنگ ازدواج آسان روز یک شنبه 16 شهریور ماه از ساعت 30/16 تا30/19 در تالار نغمه فرهنگسرای بهمن برگزار می شود.

گرامی درباره چگونگی این برنامه گفت :جشن آبشار عاطفه ها با قرائت قرآن مجید، پخش سرود جمهوری اسلامی، خوش آمد گویی محمد جواد فولاد مدیر عامل سازمان مردم نهاد خیریه آغاز و با سخنرانی دکتر بهمن مشکینی مشاور و معاون امور اجتماعی وزیر کشور ادامه خواهد داشت .

اجرای تواشیح، مولودی خوانی، و مراسم اهداء حواله جهیزیه به200 نوعروس از استان های یاد شده درکنار نمایشگاه معرفی دستاورد های این سازمان مردم نهاد خیریه از دیگر بخش های ویژه برنامه جشن آبشار عاطفه ها خواهد بود. 

گرامی درادامه افزود: در این ویژه برنامه که به همت سازمان مردم  نهاد خیریه آبشار عاطفه ها و دفتر نمایندگی های آن در استان های مختلف برگزار می شود به 200  نوعروس از استان های چهارمحال و بختیاری، ایلام، لرستان، کهکیلویه و بویر احمد، سیستان و بلوچستان، حواله جهیزیه اهدا خواهد شد.

معاون آفرینش و اجرای فرهنگسرای بهمن با اشاره به حرکت یک دستگاه تریلر و 15 دستگاه خاور حاوی جهیزیه و اقلام اهدایی که روز سه شنبه 11 شهریور شهر مقدس مشهد را به قصد تهران ترک کرده اند خاطر نشان کرد: این کاروان پس از عبور از استان های خراسان رضوی، خراسان شمالی، گلستان و مازندران 9 صبح روز یکشنبه 16 شهریور در قالب 200 دستگاه وانت بار از پارکینگ شمالی مرقد امام خمینی(ره) حرکت کرده و پس از عبور از تمامی نقاط مهم پایتخت طی یک مانور نمادین در فرهنگسرای بهمن مستقر شده است.

سازمان مردم نهاد آبشار عاطفه ها که دارای مجوز رسمی از وزارت کشور بوده در سال 1380 و با هدف فقر زدایی در سطح کشور و در شهر مشهد مقدس افتتاح شد، این سازمان هم اکنون و پس از گذشت 13 سال دارای 190 شعبه در تمامی استان های کشور است، پوشش بیمار های صعب العلاج، اهداء جهیزیه به نوعروسان محروم سراسر کشور طی سه مرحله طی سال ( نیمه شعبان، ولادت امام رضا(ع) وعید نوروز) و حمایت از خانواده های محروم تحت حمایت این سازمان خیریه که تا به حال به زیارت امام رضا(ع) مشرف نشده اند از جمله خدمات این نهاد است.

علاقمندان جهت بهره مندی از این برنامه می توانند به نشانی تهران بزرگراه شهید نواب صفوی، میدان بهمن، سالن نغمه فرهنگسرای بهمن،مراجعه کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن 55058892 تماس گرفته یا از سایت www.bahman.farhangsara.ir  بازدیدکنند.

نظر شما