سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۰۹
کد خبر: ۷۹۵۶۸
|
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۴
سید مجید حسینی از افزایش نمایشگاه‌های «باز باران» در ۳ نقطه از شهر تهران خبر داد و گفت: بخش نوشت‌افزار و لوازم‌التحریر این نمایشگاه ۲۲ شهریور به کار خود خاتمه خواهد داد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سید مجید حسینی مدیرعامل مؤسسه نشر شهر با اعلام این خبر که حجم برخی از فروشگاه‌های «باز باران» افزایش می‌یابد، گفت: این افزایش حجم فروشگاه‌ها از 17 شهریور سال جاری در سه نقطه از نمایشگاه‌های «باز باران» لحاظ خواهد شد.

وی ادامه داد: در وهله نخست شاهد افزایش حجم نمایشگاه «باز باران» در «بوستان ولایت» آن هم به خاطر ازدحام بیش از حد در این مکان، خواهیم بود یعنی یک فروشگاه، بزرگ‌تر از فروشگاه موجود ایجاد کردیم که هر دو این فروشگاه‌ها همزمان در این نقطه به ارائه محصولات فرهنگی به مردم می‌پردازد.

وی افزود: در نمایشگاه «باز باران» واقع در میدان امام حسین (ع) و فرهنگسرای اشراق نیز شاهد افزایش حجم این نمایشگاه‌ها خواهیم بود یعنی تعداد غرفه‌ها را در این دو منطقه افزایش خواهیم داد.

مدیرعامل مؤسسه نشر شهر در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا زمان برپایی نمایشگاه‌های «باز باران» تمدید خواهد شد،‌ بیان کرد: نمایشگاه‌های «باز باران» در بخش نوشت‌افزار و لوازم‌التحریر در تاریخ 22 شهریور سال جاری به خود خاتمه خواهند داد، اما در بخش «پوشاک» شاهد تمدید این نمایشگاه تا اول مهر خواهیم بود.

وی درباره دلایل عدم تمدید نمایشگاه «باز باران» در بخش نوشت‌افزار و لوازم‌التحریر، گفت: طی پیش‌بینی‌های صورت گرفته همه لوازم‌التحریر و نوشت‌افزارهای اسلامی _ ایرانی که توسط تولیدکنندگان داخلی تولید شده‌اند تا پایان برپایی نمایشگاه نوشت‌افزار «باز باران» یعنی 22 شهریور سال جاری به اتمام خواهد رسید، به همین منظور دیگر محصولی باقی نخواهد ماند که به صورت گسترده در میان مردم به فروش گذاشته شود.

بر اساس این گزارش، نخستین نمایشگاه «نوشت‌افزار و ملزومات مدرسه «باز باران)» از 12 لغایت 22 شهریور سال جاری از ساعت 9 صبح لغایت 22 شب در 10 نقطه از شهر تهران نظیر بوستان ولایت، بوستان گفتگو، فرهنگسرای خاوران،‌ فرهنگسرای اشراق و میدان امام حسین (ع) در حال برگزاری است.
نظر شما