دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۱۵
کد خبر: ۷۹۵۷۸
|
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۴
مجید حسینی گفت: استقبالی که از نمایشگاه "باز باران" صورت گرفت پنج برابر برآوردی بود که ما از استقبال مردم انتظار داشتیم.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مجید حسینی، مدیر عامل نشر شهر گفت: در نمایشگاه" باز باران " که از شهریور ماه امسال شروع به فعالیت کرد و استقبالی که از این نمایشگاه صورت گرفت، در واقع پنج برابر برآورد ما بود. 
 
وی افزود: استقبال عمومی به حدی بود که در بخشی از نقاط شهر همچون بوستان ولایت و فرهنگسرای اشراق مجبور به گسترش نمایشگاه شدیم و حتی در بوستان ولایت از فردا شعبه‌ 2 نمایشگاه "باز باران" شروع به کار خواهد کرد. 
 
حسینی در ادامه گفت: در برخی از اقلام کلی موجودی بازار به فروش رفته است و در نقاطی چون بوستان ولایت، بوستان گفتگو، برج میلاد و فرهنگسرای اشراق با استقبال بی‌ نظیری مواجه بودیم. 
 
مدیر عامل نشر شهر اظهار داشت: بیشترین اقبال در بخش دفاتر از حوزه گروه سنی کودک صورت گرفت و فکر می‌کنم مردم از تمدید نمایشگاه در بخش پوشاک نیز استقبال کنند. 
 
حسینی بیان کرد: طبیعتا در شروع کار نقایصی داشته‌ایم که سعی می‌کنیم در سال آینده با چند برابر کردن حجم فروشگاه‌ها این نقایص را بر طرف کنیم. 
 
وی افزود: متاسفانه جنس ایرانی موجود در بازار، با قیمت و کیفیت مناسب، کم است که باید با حمایت تولید کنندگان ایرانی این تصمیم در سال‌های آینده برطرف شود. 
 
حسینی تصریح کرد: در حال حاضر هماهنگی‌هایی با مجموعه فروشگاه‌های شهروند صورت گرفته است تا شعبه‌های "باز باران" را در این فروشگاه‌ها نیز در طول سال داشته باشیم. 

 
نظر شما