دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۱۱
کد خبر: ۷۹۵۸۹
|
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۳
رمان «این جا همه چیز موقتی است» نوشته تکتم توسلی 25 شهریورماه در یکصدمین نشست بلورقلم فرهنگسرای فردوس نقد و بررسی می شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، یکصدمین نشست بلور قلم سه شنبه 25 شهریورماه با حضور «تکتم احمدی» نویسنده اثر، «کاوه فولادی نسب» و «فرحناز علیزاده» منتقدان برنامه برگزار می شود.

داستان «اين‌جا همه‌چيز موقتي است» درباره زني است كه پس از جدا شدن از همسرش، خود را در وضعیت جديدي از روابط اجتماعي مي‌يابد. او باور دارد كه اين اتفاق، روند زندگي‌اش را تغيير داده است.

در بخشي از اين اثر آمده است: «من یک گریپ فروتم. از همان وقتی که سندهای طلاق را امضا کردم و از پله های دفترخانه پایین آمدم. آن موقع این را نمی دانستم. آن روز فقط به شهاب فکر می کردم و روزهایی که نمی دانستم چطور شروع خواهند شد. ولی از همان وقت داشتم نقش یک گریپ فروت تر و تازه را برای مردهای اطرافم بازی می کردم.»

رمان «اين‌جا همه‌چيز موقتي است» نوشته تكتم توسلي، در 184 صفحه، با شمارگان يك‌هزار و 500 نسخه از سوي انتشارات هيلا  منتشر شده است. همچنین مجموعه داستان‌هاي «تارك» (1383) از سوي انتشارات فوژان فاخر و «تو باشي و من»(1386) از سوي انتشارات اشاره از آثار داستاني این نویسنده هستند.

علاقمندان برای شرکت در این برنامه می توانند در تاریخ یاد شده ساعت 16 به فرهنگ سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهارراه مخابرات مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 44081043 تماس گرفته و یا به تارنمای ferdos.farhangsara.ir مراجعه کنند.

نظر شما