يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۰۱
کد خبر: ۷۹۶۳۵
|
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۷
نمایش «من...» با طراحی و کارگردانی فرهاد تجویدی که برای دومین جشنواره تئاتر شهر تولید شده و سال گذشته عنوان نمایش برگزیده این جشنواره کسب کرد در تماشاخانه محراب در حال اجراست.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در نمایش «من...» 45 هنرمند جوان تئاتر، مسائل و آسیب‌های اجتماعی را در فضایی خلاقانه به نمایش در می‌آورند که با طراحی حرکت بدیع و هماهنگی گروهی برای عموم تماشاگران جذاب است. 
 
این نمایش که با حمایت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در تماشاخانه محراب در حال اجراست، داستان چند جوان در یک کلاس بازیگری است که در غیاب مدرس خود، ایده‌ها و نمایش‌هایشان را مقابل تماشاگران به نمایش درمی‌آورند و هر یک در منیت اثری که تولید کرده گرفتار می‌شوند. این خود عامل تفرقه و آشوبی در جمع می‌شود و  «من»‌ها جای خود را به رسیدن به نقطه نظری مشترک می‌دهد.
 
نویسندگان نمایش «من...» حمید ورد و فرهاد تجویدی، مدیر اجرا قدرت اله صالحی، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان شاهین قاسمی، دستیاران کارگردان مرتضی حسینی و امیرتیمور مقدم هستند.
 
بازیگران این نمایش، ۳۰ نفر از هنرجویان تازه کار فرهاد تجویدی هستند که تجویدی درباره انتخاب این افراد تازه کار می‌گید: خیلی از افراد می‌گویند که چرا آدم‌های تازه کار؟ اما من معتقدم که شاید روزی این آدم‌های تازه کار افتخار تئاتر ایران بشوند. من با عشق و علاقه به هنرجویانم بها می‌دهم و بدون در نظر گرفتن فیزیک آنها و فقط با تکیه بر استعداد‌ها و میزان عشق آنها به تئاتر از آنها برای اجرا در نمایش‌هایم استفاده کرده و به آنها افتخار می‌کنم.
 
بازیگران این نمایش رعنا ابراهیمی، امیرعلی ابراهیمی، محمد ابراهیمیان، مهسا احمدی، امیر اجاقی، امیر بنی‌جمالی، فرانک پاشایی، حسین پورکریمی، متین تاجیک، سعید تاجیک، ستاره تقوی، محراب جعفری، مرتضی حسینی، حسن حسینیان، نسرین خلخالی، فائزه دائمی، سارا دماوندی، محراب رجبی، فاطیما ساعی، سمیرا سالاری، فاطمه سوهانی، فائزه شاه حسینی، سروش شمسایی، فاطمه شول، محسن صادقی، مهدیه صادقی، حسین صفدریان، زهرا عسگری، اشکان علیزاده، محسن غفاریان، رضا کربلایی، آیلین کلانترزاده، مهسا کیاشوکتی، مهسا گلدانی، سپهر کندمی، شاهین قاسمی، سولماز قهرمانی، حمیدرضا لازمی، سیاوش معمارزاده، امیرحسین موسوی، کاظم موسوی، لیلامطلبی، پریسا میرآبادی، میلاد نظری و پرنیا والی هستند.
 
سومین جشنواره تئاتر شهر که از 10 مهر در مراکز فرهنگی هنری و فرهنگسراهای تهران برگزار می‌شود، اجرای عمومی آثار برگزیده در سطح شهر تهران را به عنوان یکی از رویکردهای اصلی خود اعلام کرده است.
 
این نمایش تا ۱۰ مهر در ساعت ۱۹:۳۰ در تالار محراب - سالن اصلی اجرا می‌شود.
نشاني: تقاطع خیابان ولیعصر خیابان امام خمینی (چهارراه سپه)، تالار محراب/
شماره تماس: ۶۶۴۰۲۲۸۴
نظر شما