يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۴۲
کد خبر: ۷۹۷۶۳
|
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۹
«شاید غروب آغاز ماندن باشد» عنوان نمایشنامه‌ای از زری اماد است که به کارگردانی او در سومین جشنواره تئاتر شهر خوانده می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، زری اماد با بیان اینکه این نمایشنامه جنس لطیفی از جنگ را نشان می دهد، گفت : قصه در مورد زنی است که ناگفته های فراوانی دارد و پس از کشته شدن شوهرش در جنگ حرف هایش به سکوت ابدی تبدیل می شود.

این نویسنده و کارگردان که از اولین دوره جشنواره تئاتر شهر در آن حضور داشته جایگاه بخش نمایشنامه خوانی در جشنواره تئاتر شهر را بسیار ویژه خواند و ادامه داد: در بخش نمایشنامه خوانی فرصت مناسبی برای نویسنده ها به وجود می آید تا آثارشان به دور از هرگونه تغییر و بر اساس توانایی خود آنها روی صحنه برود.
 
سیروس اسنقی، زری اماد و محمد سیاهپوش نقش خوان های نمایش "شاید غروب آغاز ماندن باشد" هستند. نیایش شکری دستیار کارگردان  و نیلوفر شکری منشی صحنه این نمایش هستند. مسعود زارع آهنگساز و خواننده این اثر، فرهاد دانشور برنامه ریز و وحید درویشی مسئول افکت است.
 
بخش نمایشنامه خوانی سومین جشنواره تئاتر شهر در فرهنگسرای سرو برگزار می شود و با حضور هنرمندان نامی تئاتر و تئاتر رادیویی یکی از پرمخاطب ترین بخش های جشنواره است.
نظر شما