سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۴۵
کد خبر: ۷۹۷۸۴
|
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۹
خواب آلودگی به نویسندگی و کارگردانی احسان بیات فر یک آسایشگاه جانبازان اعصاب و روان را به نمایش گذاشته که پزشکان ملاقات و رسیدگی به آنها را قطع کرده اند. یک بهیار به تنهایی مراقبت از جانبازان این آسایشگاه را به عهده می گیرد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، بیات فر با اشاره به استفاده از تکنیک شکست دیوار چهارم در اجرای این  نمایش، گفت : وقتی صحبت از جانبازان در نمایش می شود حتما باید افکت هایی از جنگ وجود داشته باشد که ما این کار را با جلوه های نور و صدا انجام دادیم.
 
وی با اشاره به دومین دوره حضور خود در جشنواره تئاتر شهر، افزود : در دوره قبل نمایشی را در بخش صحنه ای کارگردانی و بازی می کردم، اما امسال فکر نمی کردم در بخش باران حاضر شوم.
 
بیات فر ادامه داد: بر روی متن این نمایش از ابتدای سال جاری کار می کردم که داستان آن مرا به بخش باران جشنواره تئاتر شهر رساند.
 
بیات فر نویسندگی، کارگردانی و طراحی نمایش "خواب آلودگی" را بر عهده داد. بورژیم عبدالرزاقی، روجا جعفری، رهام فاخته، علی جدیدی و احسان بیات فر بازیگران این نمایش هستند. عرفان حسینی دستیار و ایمان بیات فر مشاور کارگردان، محمود دهقانی چهره پرداز، بابک شاهعلی زادگان طراح نور و حسام الدین ابراهیمی نیز دستیار صدا هستند.
طراحی پوستر نمایش "خواب آلودگی" را سینا افشار انجام داده است. نمایش "خواب آلودگی" روز پنجشنبه در دو نوبت 17 و 19 سالن اصلی تالار محراب اجرا می شود.
نظر شما