يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۳۹
کد خبر: ۷۹۸۲۸
|
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۳
مدیریت فرهنگی هنری منطقه 9 برگزار می کند/
ویژه برنامه قصه های مهربانی با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در میان کودکان و نوجوانان و با شعار «پدربزرگ ، مادربزرگ ، قصه بگو» همراه با یادمان مرحوم «حسین فردی» سردبیر و مدیر مسئول کیهان بچه ها برگزار می شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در قالب این ویژه برنامه ، یادمان مرحوم حسین فردی نویسنده ، سردبیر و مدیر مسئول کیهان بچه ها با حضور نویسندگان و هنرمندان حوزه کودک و نوجوان برگزار خواهد شد.

در این برنامه ناهید مهدوی اصل نويسنده و قصه‌گوي حوزه‌ي كودك و نوجوان حضور خواهد داشت و برای کودکان و نوجوانان حاضر در برنامه قصه گویی خواهد کرد. کتاب های " خدا با آدم حرف می زند " ، " زندگی امام حسین (ع)" ، " آرزوی روز بارانی " و " بازی کنیم بخندیم " از جمله آثار این نویسنده و پژوهشگر ادبیات کودکان و نوجوانان است.

در این ویژه برنامه هم چنین نمایشی با موضوع تربیت فرزند و احترام به والدین و به ویژه سالمندان به سرپرستی علیرضا دهقانی نویسنده و کارگردان کارهای کودک و نوجوان به اجرا در می آید .

با توجه به مشارکت فرهنگسرای کار، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه 9، ادارات آبفا ، برق و  گاز  ، بانک کشاورزی ، مدیریت بحران منطقه و همشهری محله در این ویژه برنامه ، ایستگاه های فرهنگی هنری و برنامه های جنبی توسط مشارکت کنندگان برپا خواهد شد.

مرکز آموزش های اجتماعی شهید داود حیدری منطقه 9 از ساعت 10 تا 12 روز شنبه 26 مهر ماه در این ویژه برنامه میزبان شهروندان علاقمند خواهد بود.

آزادسازی پرندگان مهربانی

همزمان با برگزاری ویژه برنامه قصه های مهربانی ، هم چنین برنامه " مهربانی با پرندگان " با مشارکت فرهنگسرای کار برگزار می شود ، و در قالب این برنامه بیش از 40 بلبل خرما در محوطه باز و بیرونی مرکز آموزش های اجتماعی شهید داود حیدری با حضور نویسندگان ، هنرمندان ، روحانیون ، اعضای شورایاری ها و شهروندان منطقه 9 از قفس آزاد خواهند شد.

علاقمندان جهت شرکت در ویژه برنامه قصه های مهربانی و آیین آزاد کردن پرندگان می توانند روز شنبه 26/7/93 از ساعت 10 صبح تا 12 به نشانی  خ آزادی – بلوار استاد معین – نبش دستغیب غربی - خانه مشق استاد معین ( مرکز آموزشهای شهید حیدری ) مراجعه کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن : 66688553 تماس بگیرند.               

نظر شما