دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۲۴
کد خبر: ۷۹۸۶۲
|
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۸
در مرکز مشارکت های فرهنگی هنری؛
همزمان با روزخانواده، نشست تخصصی با موضوع نقش خانواده در پیدایش و کنترل آسیب های اجتماعی روز سه شنبه 29مهر از ساعت 10تا 12 با حضور جمعی از استادان روانشناسی و جامعه شناسی در مرکز مشارکت های فرهنگی هنری برگزار می شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در این نشست که با همکاری مؤسسه حمایت از آسیب دیدگان اجتماعی و حضور جمعی از استادان و اعضای هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی سه شنبه 29 مهر ساعت 10صبح برگزار می شود ، دکتر فرزین رییس مرکز ظرفیت سازی مؤسسه حمایت از آسیب دیدگان اجتماعی سخنرانی می کنند.

در این نشست پیام دبیرکل سازمان ملل متحد نیز توسط محمد رجایی مقدم سرپرست اطلاعات همگانی سازمان ملل متحد قرائت خواهد شد. دکتر محسن دهقانی روانشناس بالینی و عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی نیز به بررسی تاثیر الگوهای ارتباطی اعضای خانواده در پیدایش انواع آسیب ها و  راه های کنترل آن و دکتر شهلا کاظمی پور ، استاد جامعه شناسی نیز به بررسی نقش مدیریت رسانه های مجازی در خانواده ها و جایگاه این پدیده در پیدایش آسیب ها خواهند پرداخت.

دکتر مهدی بیاتی ، روانشناس و عضو هیات علمی دانشگاه نیز تاثیر الگوهای ارتباطی  خانواده ها با فرزندان و دکتر محمد ابهری ، رفتار درمانگر نیز به نقش حاکمیت معنویت در کنترل و پیشگیری از انواع آسیب های اجتماعی می پردازند.

علاقمندان می توانند جهت شرکت در این نشست تخصصی به نشانی میدان ولیعصر(عج) ، ابتدای بلوار کشاورز ، مرکز مشارکت های فرهنگی هنری مراجعه کنند.

نظر شما