سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۴۶
کد خبر: ۷۹۹۱۷
|
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۵
نگارخانه فرهنگسرای بهمن برگزار می‌کند
نمایشگاه عکس از پشت صحنه های سریال به یادماندنی مختار نامه به مناسبت ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) در نگارخانه فرهنگسرای بهمن برپا است.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ در این نمایشگاه که از 5 تا 15 آبان ماه با همکاری  بنیاد رودکی و نگارخانه برج آزادی در نگارخانه فرهنگسرای بهمن برپا است؛ تعداد 50 تابلو اثر از مسعود پاکدل طی هفت سال عکاسی از صحنه های سریال ماندگار مختار نامه با هدف گسترش و تبلیغ فرهنگ عاشورایی، ایجاد فضای معنوی، تقویت بصیرت و انتقال آموزه‌های عاشورا به نسل جوان در معرض بازدید عموم شهروندان قرار دارد.

فیلمبرداری سریال ارزشمند مختارنامه از فروردین ماه سال 1383 آغاز و در تیر 1388 به پایان رسید، این مجموعه به یادماندنی در شهرهای آران و بیدگل(کاشان)، تهران، آبادان، شوشتر، شهریار، ورامین، تاکستان، قزوین و شاهرود انجام شده‌ است و مسعود پاکدل هنرمند عکاس در مسیر فیلمبرداری این پروژه تلویزیونی بیش از 70 هزار عکس زیبا و جذاب از پشت صحنه را به ثبت رسانده است.

علاقه مندان برای بازدید از این نمایشگاه جذاب و دیدنی می توانند به نشانی میدان بهمن، فرهنگسرای بهمن، گالری شماره یک مراجعه کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 55312180 تماس گرفته و یا از سایت  www.bahman.farhangsara.ir  بازدیدکنند.
نظر شما