يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۴۲
کد خبر: ۸۰۰۲۳
|
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۸
فیلم سینمایی «بیداری برای سه روز» به کارگردانی مسعود امینی تیرانی در سیصد و چهل و نهمین نشست باشگاه فیلم تهران شنبه ۲۴ آبان با حضور عوامل در فرهنگسرای ارسباران اکران و نقد می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، پرویز پرستویی و سهیلا گلستانی بازیگران اصلی این فیلم هستند که قرار است به مدت 72 ساعت بیدار باشند و دوربین تمام لحظه‌های بیداری آنها را در این سه روز به تصویر کشیده است. «بیداری برای سه روز» به تازگی در سینماهای گروه هنر و تجربه به نمایش عمومی درآمده است.

امینی تیرانی 43 سال پیش در شهرستان نجف‌آباد به دنیا آمد و فیلمسازی را در انجمن سینمای جوان آغاز کرد. او دانش‌آموخته کار‌شناسی سینما با گرایش فیلمبرداری از دانشکده سینما تئا‌تر دانشگاه هنر تهران است و فیلم‌های کوتاه و بلند زارچ، فیروزآباد، هزار و یک روز، در جست‌وجوی گوهر شب‌چراغ و خاک حافظه را در کارنامه دارد.

نشست نقد و بررسی «بیداری برای سه روز» ساعت 18 روز شنبه 24 آبان در باشگاه فیلم تهران آغاز می‌شود و علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به خیابان دکتر شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا، فرهنگسرای ارسباران مراجعه کنند.
نظر شما