دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۴۷
کد خبر: ۸۰۰۷۷
|
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۵
دومین نشست عاشورائیان با عنوان «چشمه نور» با حضور محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام پنجشنبه 29 آبان ساعت 15 در فرهنگسرای فناوری اطلاعات برگزار می شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، این برنامه در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص عبرت های عاشورا و بصیرت افزایی با حضور تعدادی از مادران شهیدان گمنام منطقه 11 و جمعی از دانشجویان دانشگاه های تهران به بررسی فرهنگ مقاومت در عاشورا می پردازد.
 
ویژه برنامه «چشمه نور» شامل: شعرخوانی، سخنرانی محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، مداحی مداح اهل بیت، تقدیر از مادران شهدای گمنام و نفرات برتر مسابقه «چشمه نور» طراحی نام مبارک حضرت خدیجه(س) است.
 
همچنین در بخش جنبی این برنامه  آثار برتر مسابقه «چشمه نور» در قالب نمایشگاه ارائه می شود. برگزاری تکیه فضای مجازی و افتتاحیه کانون فضای مجازی فرهنگسرای فناوری اطلاعات از دیگر بخش های این مراسم است. این کانون قرار است، در راستای غنی سازی محتوای فضای مجازی و اشاعه فرهنگ مقاومت و ایثار در عاشورا با ارسال پیام های فرهنگی در شبکه های اجتماعی فعالیت کند.
 
علاقه‌مندان می توانند برای شرکت در این برنامه به فرهنگسرای فناوری اطلاعات واقع در تقاطع خیابان جمهوری اسلامی و کارگر مراجعه کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن  66902138  تماس بگیرند.

نظر شما