دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۳۳
کد خبر: ۸۰۰۸۹
|
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۱
نمایش دینی «راز» به نویسندگی و کارگردانی اعظم بروجردی با موضوع کنکاش در چرایی و هدف قیام امام حسین(ع) در فرهنگسرای ارسباران روی صحنه رفته است.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، متن «راز» با تکیه بر جمله معروف امام حسین(ع) «هل من ناصر ینصرنی» نگاشته شده و نویسنده در آن برای بیان و انتقال پیام خود دست به ابتکار زده تا بیننده را ترغیب به تفکر و کَند و کاو در لایه‌های درونی نمایش کند. مارال فرجاد، رضا امامی، علی برجی، پویان درزی و راهیل رستمیان بازیگران این نمایش دینی هستند.

داستان «راز» از جایی آغاز می‌شود که پنج دانشجوی دکترای جامعه‌شناسی برای کار روی رساله مشترکشان در یک کلبه جنگلی جمع می‌شوند. موضوع رساله هم این است که «اگر امام حسین(ع) به کوفه نمی‌رفت، چه اتفاقی می‌افتاد؟» و راز نمایش همان جمله کلیدی روی پوستر است: «هل من ناصر ینصرنی». شخصیت‌ها زمانی به این راز پی می‌برند که چند حادثه در جنگل آنها را رو در روی خودشان قرار می‌دهد.

نمایش «راز» که از آثار برگزیده سی و یکمین جشنواره تئاتر فجر است، به مناسبت ماه‌های محرم و صفر از ۲۵ آبان تا ۲۸ آذر هر روز ساعت ۱۹ اجرا می شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای تماشای این نمایش دینی به فرهنگسرای ارسباران مراجعه کنند.
مطالب مرتبط
نظر شما