دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۴۱
کد خبر: ۸۰۱۹۶
|
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۶
در چهل و سومین نشست باشگاه تئاتر تهران؛
در چهل و سومین نشست باشگاه تئاتر تهران نمایش«رودکی»، با حضور ایرج راد سه شنبه 11آذر ساعت 17 در خانه فرهنگ شیخ هادی نقد و بررسی می شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، تراژدی "رودکی" ساختاری کلاسیک دارد اما برمبنای اصول تئاتر مدرن برای صحنه تنظیم و ابعاد زندگی رودکی شاعر ایرانی را به صحنه‌ می‌آورد.

نمایش "رودکی" نوشته ایوب آقاخانی و کارگردانی علی پویان سال 87 در تالار وحدت اجرای عمومی شد و علی پویان کارگردان این نمایش هدف از ساخت این نمایش را با توجه به نام گذاری سال 2008 از سوی سازمان یونسکو به عنوان سال رودکی اعلام و با ساخت این نمایش به پدر شعر فارسی ادای دین کرده است.

نشست نقد و بررسی این نمایش با جضور ایرج راد(مدیر خانه تئاتر)، علی پویان(کارگردان)، شاهد پیوند(منتقد) و عوامل نمایش برگزار می شود.

باشگاه تئاتر تهران فعالیت هنری و جلسات خود را به منظور نقد و بررسی نمایش های در حال اجرا و موفق با حضور عوامل و منتقدان برجسته به صورت ماهانه در خانه فرهنگ شیخ هادی برگزار می کند و نشست گذشته این برنامه اختصاص به نقد و بررسی نمایش «خاموشی دریا» داشت.

علاقه مندان جهت حضور در این برنامه می توانند به خانه فرهنگ شیخ هادی واقع در خیابان ولی عصر(عج)، نرسیده به سه راه جمهوری، کوچه شهید سخنور مراجعه و یا با شماره تلفن 66498587 تماس بگیرند.

نظر شما