چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۰۲
کد خبر: ۸۰۲۳۵
|
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰
مدیریت امور کتابخانه های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می‌کند:
مدیریت امور کتابخانه های سازمان فرهنگی هنری با همکاری مجمع ناشران انقلاب اسلامی مسابقه‌ کتابخوانی «من زنده ام» را برگزار می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، این مسابقه که با همیاری بیش از 20 نهاد فرهنگی در قالب طرح «مسابقات کتاب‌خوانی کتاب و زندگی» در حال برگزاری است. این سلسله مسابقات هر دوماه یک‌بار با محوریت یک کتاب برگزار می‌شود که اولین دوره آن، با کتاب «من زنده‌ام» به قلم خانم «معصومه آباد»، از اول محرم آغاز و تا 19/10/93  ادامه خواهد داشت.
 
این مسابقات با هدف ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی در سراسر کشور اجرا می‌شود که به منظور ترغیب مخاطبان و ایجاد انگیزه برای مطالعه‌ی آن، جوایز متعددی از جمله 50 سفر عتبات عالیات، 50سفر مشهد مقدس، 100سکه بهار آزادی و بیش از دو میلیارد ریال جایزه نقدی و غیرنقدی در نظر گرفته شده است. همچنین جایزه ویژه‌ای برای شرکت‌کنندگان دختر 17ساله اختصاص یافته است.
 
روش‌های تهیه کتاب
علاقه‌مندان می‌توانند کتاب «من زنده‌ام» را علاوه بر مراکز فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران (www.farhangsara.ir) از کتاب‌فروشی‌ها و فروشگاه‌های محصولات فرهنگی سراسر کشور، دفاتر نمایندگی مقام‌ معظم رهبری در دانشگاه‌ها، دفاتر انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان تهیه کنند.
 
تماس با تلفن 021-63487 و یا ارسال عدد یک به سامانه پیامکی 10001661 از راه‌‌های دیگر خرید کتاب است. همچنین با مراجعه به سایت مسابقه به نشانی KetabZendegi.ir می‌توان نسخه الکترونیکی کتاب را دانلود و مطالعه کرد. امکان خرید اینترنتی این کتاب در سایت پاتوق کتاب نیز فراهم است.
آخرین چاپ کتاب «من زنده‌ام» در شمارگان بالا و به قیمت 8500 تومان (چاپ قبلی کتاب 20هزارتومان قیمت داشت) به منظور رفاه حال شرکت‌کنندگان منتشر شده است.
 
شرکت در مسابقه
پرسش‌های مسابقه به صورت تراکت در مراکز فروش و مکان‌های تهیه کتاب ارائه می‌شود و همچنین در سایت مسابقه قابل دسترسی است. شرکت کنندگان پاسخ پرسش‌های بیست‌گانه را با پیامک به دبیرخانه ارسال می‌کنند که البته پیش از آن باید برای شرکت در مسابقه در سایت کتاب و زندگی ثبت‌نام کرده باشند. توضیحات کامل نحوه شرکت در مسابقه در سایت Ketabzendegi.ir در دسترس است.
نظر شما