شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۰۸
کد خبر: ۸۰۲۴۵
|
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۲
رمان «روضه نوح» نوشته حسن محمودی -روزنامه نگار و منتقد ادبی -با حضور طلا نژاد حسن و محمد حسینی دوشنبه 17 آذر ساعت 17 در فرهنگسرای ارسباران نقد و بررسی می شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، روضه نوح از مجموعه کتاب های ادبیات داستانی جنگ است . نوح شخصیت اول داستان پسر نوجوانی است که رتبه اول کنکور را کسب کرده، اما ناگهان به جبهه می رود و حوادثی شگفت برای او پیش می آید و سرانجام به شهادت می رسد . این رمان با ریتمی شتابزده با دویست و شانزده صفحه جلوه ای از هدف نویسنده در به تصویر کشیدن و انتقال فضای آن زمان جنگ است .

این نویسنده، دانش آموخته سینما با گرایش کارگردانی است. کتاب های وقتی آهسته حرف می زنیم، المیراخواب است، یکی از زنها می میرد، مجموعه داستان از چهارده سالگی می ترسم برخی از آثار اوست .

نشست ماهانه هفت شهر قلم دوشنبه سوم هرماه با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و نقد آثار نویسندگان ایرانی و خارجی با حضور نویسندگان ، منتقدان و کارشناسان ادبی ، نوقلمان در فرهنگ سرای ارسباران برگزار می شود.  

علاقه مندان برای حضور دراین نشست می توانند به نشانی خیابان شریعتی ، بالاتراز پل سیدخندان ،خیابان جلفا فرهنگسرای ارسباران مراجعه و برای کسب  اطلاعات بیشتر با شماره 20-22872818 تماس بگیرند .
نظر شما