يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۳۰
کد خبر: ۸۰۲۵۶
|
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۴
نشست نقد و بررسی کتاب داستان « خاکستری یک کابوس» از سری نشست‌های «ترنم قلم» باشگاه کتاب گلستان با حضور فاطمه سلیمانی نویسنده کتاب ساعت 17 روز سه‌شنبه 18 آذر در فرهنگسرای گلستان برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فاطمه جمالو (رییس کتابخانه گلستان) در این باره می‌گوید: مهرانگیز اشراقی و محمدرضا گودرزی از منتقدین عرصه ادبیات داستانی در این نشست به نقد و بررسی این کتاب خواهند پرداخت.


داستان‌های مجموعه «خاکستری یک کابوس» در یک نمای کلی نمایی محصور کننده از تنهایی انسان در بستر زندگی اجتماعی و در جوامع دست‌ساز او در هزاره جدید را نشان می‌دهد. داستان‌هایی که تنهایی انسان را مانند زخمی در درون بافت‌های زنده عاطفی و روانی او به نمایش می‌کشد؛ گاه در قالب رابطه عاطفی میان یک پدر و دختر نوعروسش؛ گاه در خودکشی یک جوان؛ گاه در عطش وصل و ناکامی در آن و گاه در کینه‌ورزی‌های بچه گانه‌ای که پایانش را با چیزی بهتر از مرگ و نیستی نمی‌توان به تصویر کشید.


علاقه‌مندان برای حضور در اين برنامه می‌توانند به نشانی: نارمك، ميدان هلال احمر، خيابان گلستان، ضلع شمالی بوستان فدک مراجعه و برای كسب اطلاعات بيشتر با شماره تلفن: 77827730 تماس بگيرند.

نظر شما