دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۰۱
کد خبر: ۸۰۲۶۱
|
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۱
نخستین دوره برگزاری مسابقه سراسری «کتاب و زندگی» با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و ایجاد انگیزه برای مطالعه‌ ، با محوریت کتاب «من زنده‌ام» در مراکز فرهنگی هنری غرب پایتخت کلید خورد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، علاقمندان تا 19 دی ماه مصادف با هفدهم ربیع‌الاول، سالروز میلاد پیامبر اکرم (ص) فرصت دارند با تهیه کتاب «من زنده‌ام» نوشته معصومه آباد و دریافت فرم مسابقه در این مسابقه شرکت کنند.


علاقمندان می‌توانند کتاب «من زنده‌ام» را همراه با سوالات مسابقه از طریق مراکز مدیریت فرهنگی هنری مدیریت منطقه 22 شامل : فرهنگسرای تهران، خانه فرهنگ امیرکبیر، خانه فرهنگ گرمدره، کتابخانه های شهر، پرتو، پندار، شیخ مفید و سیدالشهدا(ع) با تخفیف ویژه خریداری کنند.


سؤالات مسابقه همچنین در سایت Ketabzendegi.ir قابل دسترسی است و شرکت کنندگان باید پاسخ سؤالات بیست‌گانه را از طریق سامانه پیامکی 10001661 به دبیرخانه ارسال ‌کنند و پیش از آن نیز باید برای شرکت در مسابقه در سایت " کتاب و زندگی " ثبت‌نام کرده باشند.


هم اکنون چاپ یکصد و پنجاه‌ ودوم کتاب " من زنده ام " به بازار آمده و بدین ترتیب بیش از 300هزار نسخه از این کتاب به فروش رسیده است. کتاب «من زنده‌ام» روایتی 558 صفحه‌ای از اسارت یک دختر 17ساله ایرانی است که در آن «معصومه آباد» پس از شرح زندگی خود از کودکی تا نوجوانی به جزئیات هزار و یک‌ شب اسارت خود در زندان‌های امنیتی عراق می‌پردازد.


این مسابقه با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی برگزار می شود و به منظور ترغیب مخاطبان و ایجاد انگیزه برای مطالعه ، جوایز متعددی از جمله 50 سفر عتبات عالیات ، 50 سفر مشهد مقدس ، 100 سکه بهار آزادی و بیش از دو میلیاد ریال جوایز نقدی و غیر نقدی و هم چنین چایزه ویژه ای برای دختران 17 ساله در نظر گرفته شده است.


شهروندان علاقمند برای شرکت در این مسابقه می توانند به مراکز زیر مراجعه کنند:
- فرهنگسرای تهران و کتابخانه شهر- انتهای بزرگراه حکیم غرب ، سه راه دهکده المپیک، بوستان باغ نو، شماره تماس:44141133
- خانه فرهنگ امیرکبیر و کتابخانه شیخ مفید - دهکده المپیک ، شهرک گلستان، بلوار شهید برادران زینعلی ( کاج ) ، سروستان 11 ، پلاک 6 ، شماره تماس :44728017 - 44728018
- خانه فرهنگ گرمدره – بزرگراه تهران کرج ، شهرک گرمدره ، خ مهدیه ، جنب شورای اسلامی گرمدره ، شماره تماس:02636103441
- کتابخانه پندار - میدان امیرکبیر، انتهای بلوارامیرکبیر، پشت دبیرستان دخترانه هداوند ، کوچه افراء ، شماره تماس:44729091
- کتابخانه پرتو - میدان امیرکبیر، شهرک گلستان، بلوار گلها، بالاتر از میدان اتریش، پارک نسترن، ، شماره تماس:44759495
- کتابخانه سیدالشهدا(ع) - بزرگراه تهران کرج ، شهرک دانشگاه شریف ، شماره تماس : 44990772

نظر شما