يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۵۹
کد خبر: ۸۰۲۶۵
|
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۳
فرهنگسرای رازی در ادامه برنامه زندگی به سبک بزرگان، تجلیل و بزرگداشت استاد برجسته کتابداری«مهردخت وزیرپور کشمیری»را با حضور پژوهشگران، اساتید برجسته دانشگاه روز چهارشنبه 19 آذر ساعت 15 برگزار می کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، برنامه زندگی به سبک بزرگان با هدف افزايش آشنايي شهروندان با زندگي، تفکر مفاخر و اندیشمندان بزرگ برگزار می شود.

مهردخت وزیرپور کشمیری متولد سال 1318 است که پس از پايان تحصيلات مقدماتي وارد دانشگاه تهران شد و  در سال 1341 اولين مدرك دانشگاهي خود را در رشته زبان و ادبيات انگليسي از دانشكده ادبيات اين دانشگاه  اخذ و در سال 1378 مدرك دکتری کتابداری و اطلاع رسانی خود را  از  واحد علوم تحقیقات دريافت كرد.

در بهمن ماه سال گذشته طی حکمی از سوی دکتر حسن روحانی به عنوان عضو هیات امنای کتابخانه های عمومی کشور و در چهارم شهريور ماه سال جاري طي حكمي از سوي عليرضا مختارپور دبير كل نهاد كتابخانه ها به عنوان مشاور دبیرکل منصوب شد.

وی در كنار فعاليت خود در دانشگاه از سال 1384 به تصحيح، تاليف و ترجمه پرداخت و فعالیت های پژوهشی ديگری چون تدوین بیش از 11 مقاله پژوهشی،ترجمه بیش از 7 مقاله پژوهشی،استاد راهنمای بیش از 70 پایان نامه دانشجویی،استاد مشاور بیش از 20 پایان نامه دانشجویی و داوری در بیش از 10 طرح پژوهشی و مقاله را در کارنامه کاری خود دارد.

در این برنامه مدیران و مسولین نهاد امور کتابخانه های استان تهران، مدیران نهاد کتابخانه های عمومی کشور، اساتید برجسته دانشگاه ها و شاگردان استاد مهردخت وزیرپور حضور خواهند داشت.

ویژه برنامه زندگی به سبک بزرگان به همت فرهنگ سرای رازی و با همکاری امور کتابخانه های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در فرهنگسرای سرو برگزار می شود.

علاقه مندان جهت حضور در برنامه می توانند به خیابان ولی عصر(عج)- ضلع شمالی بوستان ساعی- کوچه ساعی یکم- فرهنگ سرای سرو  مراجعه و یا با شماره تلفن 55409549 تماس بگیرند.

نظر شما