شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۰۰
کد خبر: ۸۰۲۹۳
|
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۹
تجلیل از 100 برگزیده از سوی فرهنگسرای عطار؛
دبیر سومین جشنواره کتابخوانی مجازی از مراسم اختتامیه و تجلیل از یکصد برگزیده این جشنواره در تاریخ چهارم دی خبر داد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، حسن آذری دبیر سومین جشنواره مجازی با اعلام این خبر افزود: سومین جشنواره مجازی کتابخوانی از دهم شهریور آغاز شد و تا 30 آبان مهلت ارسال آثار بود. در این دوره بیش از 2300 پاسخنامه به سایت جشنواره ارسال شد که پس از داوری اولیه بیش از 700 نفر به مرحله داوری نهایی راه پیدا کردند.
 
وی افزود : این جشنواره به رمان های ادبی و فاخر ایران و جهان اختصاص دارد و پرسش‌های مسابقه با موضوع مهربانی، صبر، خانواده، جامعه و سایر مفاهیم انسانی مطرح شده است.
 
آذری با بیان اینکه در این جشنواره از 100 نفر با اهدای لوح و جوایز نقدی تقدیر می شوند، اظهار داشت: در این جشنواره هم چنین از 150 نفر از وبلاگ نویسان که عنوان همکار افتخاری این جشنواره را پذیرفته و بنر یا خبر جشنواره را در وبلاگ ها یا سایت های خود قرار داده اند قدردانی می شود.

به گفته وی سایت جشنواره کتابخوانی در این دوره بیش از 70هزار بازدید داشته است و در مجموع سه دوره برگزاری، آمار بازدید از سایت جشنواره به بیش از 275 هزار رسیده است. هم چنین در طول سه دوره برگزاری این جشنواره بیش از 10هزار پاسخنامه به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.
 
آذری در باره سایر بخش های اختتامیه جشنواره اظهار داشت: مراسم اختتامیه شامل قسمت های متنوعی همچون سخنرانی میهمانان مدعو، جشن امضا با حضور نویسندگان مطرح، شعر طنز، اجرای گروه های هنری، اهدای هدایای برندگان، قرعه کشی و اهدای جوایز به حاضران و همکاران افتخاری، اهدای بسته ها و هدایای فرهنگی به کلیه شرکت کنندگان است.
 
وی همچنین از شرکت کنندگان، ثبت نام کنندگان و همکاران افتخاری درخواست کرد با مراجعه به سایت جشنواره به آدرس www.library.ir، در بخش نظرات، پیشنهادات خود را ثبت و فرم نظرسنجی را تکمیل کنند.
 
مراسم اختتامیه سومین جشنواره کتابخوانی مجازی پنج شنبه چهارم دی از ساعت 14 به نشانی خیابان شریعتی، نرسیده به پل سید خندان  بوستان اندیشه، فرهنگسرای اندیشه برگزار می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 55718143 تماس بگیرید.

نظر شما