شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۵۲
کد خبر: ۸۰۳۶۵
|
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۷
سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با صدور بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت سالگرد حماسه غرورآفرین و مردمی 9 دی، بر ضرورت حرکت در مسیر ولایت و دفاع همیشگی از ارزش‌ها و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی شهرداری تهران، در بیانیه گرامیداشت سالگرد این حماسه بزرگ مردمی آمده است:

حماسه 9 دی برگی از دفتر هزاران صفحه‌ای آگاهی و بصیرت مردمی است که بار دیگر در لبیک به ندای راهبر و ولی خود به میدان آمدند و در واکنش به توطئه‌های بداندیشان، خواب را بر چشم غفلت‌زدگان حرام کردند. آنچه در این روز تاریخی زمستان 88 رقم خورد، به همه فرصت‌طلبان داخلی و خارجی یادآوری کرد مردان و زنان ایران اسلامی با ایمان خود بر صیانت از باورهای مذهبی و دفاع از آرمان‌ها و دستاوردهای این انقلاب و نظام استوار و پای‌بندند. حرکت خروشان مردم در جای جای ایران اسلامی سهمی عمده در فرونشستن غبار فتنه و رسوا شدن مدعیانی داشت که در بزنگاه تاریخی حوادث پس از انتخابات 88 در امتحان الهی اطاعت از ولی امر مردود شده بودند.

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در گرامیداشت پنجمین سالروز حماسه مردمی 9 دی یاد و خاطره همه شهدای مقابله با فتنه آمریکایی صهیونیستی سال 88 را گرامی می‌دارد و بر اطاعت همیشگی از فرامین داهیانه رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تاکید می‌کند.

نظر شما