يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۲۳
کد خبر: ۸۰۴۴۹
|
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۲
«چندمترمکعب عشق» بهترین فیلم بخش «نگاه نو» سی‌ودومین جشنواره بین المللی فیلم فجر عصر دوشنبه 22دی، در پنجاه و یکمین نشست باشگاه فیلم فرهنگسرای انقلاب اسلامی نقد و بررسی می شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، این نشست سینمایی با حضور جمشید محمودی کارگردان و نوید محمودی تهیه کننده فیلم «چندمترمکعب عشق» ، نادر طالب‎زاده منتقد و سعید قطبی زاده مجری کارشناس، دوشنبه 22دی در سینما فلسطین برگزار می شود.
نمایش فیلم ساعت 16:45 و نشست نقد بررسی با حضور عوامل فیلم، کارشناسان و علاقه مندان سینما ساعت 18:45 است.

علاقه مندان به شرکت در پنجاه و یکمین نشست باشگاه فیلم فرهنگسرای انقلاب اسلامی، جهت ثبت نام با تخفیف و رزرو صندلی می توانند با شماره 55408657  تماس بگیرند.

نمایش و نقد «چند متر مکعب عشق» در باشگاه فیلم فرهنگسرای انقلاب

«چند متر مکعب عشق» در بخش «نگاه نو» سی‌ودومین جشنواره بین المللی فیلم فجر سیمرغ بلورین بهترین فیلم و بهترین کارگردانی دریافت کرد.

این فیلم لوح سپاس و تندیس خلاقیت و استعداد درخشان هشتمین جشن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران را هم دریافت کرده است و در سه بخش بهترین تدوین، بهترین طراحی صحنه و لباس، بهترین مهندسی صدای این جشن، نامزد دریافت جایزه بود.

ماجرای فیلم از این قرار است که عبدالسلام، یک مهاجر افغان است که به همراه دخترش مرونا در یک کارگاه مشغول به کار و زندگی است. عشقی در راه است، عشق صابر به مرونا، عشقی که فرجامش را هیچ‌کس نمی‌داند، نه صابر، نه مرونا و نه حتی عبدالسلام….

در این فیلم ساعد سهیلی، حسیبا ابراهیمی، نادر فلاح، علیرضا استادی، مسعود میر طاهری، افشین سلیمان‌پور، امیر غفور صدخسروی، کاظم علیزاده ایفای نقش کرده اند.

نظر شما