شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۲۹
کد خبر: ۸۰۵۱۲
|
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۳
سهراب هادی با محکوم کردن اقدام نشریه شارلی ابدو گفت: ما حتی اگر کسی به حضرت مسیح(ع)، حضرت موسی(ع) تحت هر شرایطی بی احترامی شود نارحت شده و رگ گردنمان برای آن باد می کند زیرا معتقدیم همه انبیا الهی با هم برادر هستند و بی احترامی به آنها را حرام می دانیم.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سهراب هادی هنرمند نقاش درباره اتفاقات فرانسه و در مورد کاریکاتوریست های این کشور گفت: ما از قرآن و دین مان آموخته ایم که هرگونه بی احترامی به سایر مذاهب دون و نامیمون است؛ نمی دانم جریانات روشنفکری فرانسه چگونه به خود اجازه می دهند که به پیامبر اسلام توهین کنند.
 
وی افزود: ما حتی اگر کسی به حضرت مسیح(ع)، حضرت موسی(ع) و یا هر کدام از پیامبران آسمانی تحت هر شرایطی بی احترامی شود نارحت شده و رگ گردنمان برای آن باد می کند زیرا معتقدیم همه انبیا الهی با هم برادر هستند و بی احترامی به آنها را حرام می دانیم.
  
وی ادامه داد: نمی دانم چگونه است که آنها پیامبر ما را که پیامبر صلح و مهربانی و دوستی است با چهره ای مخدوش شده نشان می دهند.
 
این هنرمند نقاش گفت: من هر دو طرف را محکوم می کنم هم کار کاریکاتوریست های فرانسوی را و هم کار کسانی که آنها را به قتل رساندند زیرا با این کار خود چهره اسلام را که دین باشکوه  و مهربانی است نزد افکار عمومی مخدوش می کند.

مطالب مرتبط
نظر شما