يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۵۰
کد خبر: ۸۰۵۴۲
|
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۶
در راستای برگزاری دوره های ضمن خدمت مربیان گروه آموزشی زبان انگلیسی، اولین آزمون T.K.T با همکاری دانشگاه کمبریج در مرکز آموزش برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش، به گفته "محمدحسین صداقت فرد" رئیس اداره امور مربیان، کلاس های ضمن خدمت مربیان این گروه آموزشی به تعداد 135 نفر در سطوح A,B,C  روزهای دوشنبه و جمعه از ساعت 9 الی 14 به مدت 12 جلسه زیر نظر 7 نفر از اساتید مجرب این حوزه در ساختمان دانشگاه علمی و کاربردی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار شد.

وی تصریح کرد: افراد شرکت کننده در آزمونT.K.T  مربیان گروه A زبان انگلیسی بوده اند که این دوره را به مدت 60 ساعت با محمد درویش که دارای مدرک DELTA است، گذرانده اند.

این آزمون جمعه 26 دی ماه 93 ساعت 9 الی 14 با حضور 39 نفر از مربیان متقاضی در مرکز آموزش برگزار شد و مربیان گروه هایC,B  پس از قبولی در آزمون پایان ترم 3 بهمن ماه به سطح بعدی رفته و هر یک از این گروه ها بعد از اتمام دوره A در آزمونT.K.T  شرکت خواهند کرد.

اسامی قبول شدگان پس از بررسی از طریق درگاه اطلاع رسانی مرکز آموزش به نشانی amoozesh.farhangsara.ir به اطلاع متقاضیان خواهد رسید و در پایان به آنان گواهی و مدرک T.K.T  از دانشگاه کمبریج اعطا خواهد شد.

نظر شما