دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۵۹
کد خبر: ۸۰۶۲۲
|
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۳
باشگاه کتاب گلستان در ادامه سلسله نشست‌هایش با عنوان «ترنم قلم»، این بار رمان « سفر به شهریور » به نویسندگی هادی خورشاهیان را ساعت 17 روز سه‌شنبه هفتم بهمن‌ماه مورد نقد و بررسی قرار می‌دهد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، این برنامه با حضور نویسنده کتاب و محمدرضا گودرزی، فهمیه جعفری به عنوان منتقدان، اعضای باشگاه کتاب گلستان و دوستداران کتاب و کتابخوانی برگزار می‌شود.


کتاب رمان «سفر به شهریور» یکی از کتاب‌های پروژه «رمان نوجوان امروز» است که اکثر آثار این پروژه مورد استقبال خوب مخاطبان نوجوان قرار گرفته است.

این کتاب، داستان بلندی است که در بیست و هشت فصل به رشته تحریر درآمده است. به گونه‌ای که این کتاب داستان نوجوانی را حکایت می‌کند که به همراه خانواده در تهران زندگی و علاقه بسیاری به فوتبال دارد و داستان از زبان همان نوجوان به عنوان شخصیت اصلی داستان روایت می‌شود که به همراه برادر کوچکتر خود و چند نفر از دوستانش در قالب یک تیم فوتبال محله به همراه مربی‌شان که پدر یکی از اعضای تیم و همسایه آنها است، پس از قهرمانی در مسابقات محلات به عنوان جایزه به سفری به مشهد می‌روند و در طول سفر اتفاقاتی برایشان می‌افتد که مهمتر از همه می‌توان به شناختی اشاره کرد که این نوجوانان از آدم‌هایی که دوران نوجوانی و جوانی خود را در جبهه‌های جنگ سپری کرده‌اند، بدست می‌آورند.


سلسله نشست‌های «ترنم قلم» روزهای 21 بهمن، 5 و 19 اسفندماه نیز با نقد و بررسی کتاب‌های دیگر ادامه خواهد داشت.

علاقه‌مندان برای حضور در اين برنامه می‌توانند به نشانی: نارمك، ميدان هلال احمر، خيابان گلستان، ضلع شمالی بوستان فدک مراجعه و برای كسب اطلاعات بيشتر با شماره تلفن: 77827730 تماس بگيرند.

نظر شما