يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۲۳
کد خبر: ۸۰۶۴۹
|
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۰
«اهورا ایمان» ترانه سرای نام آشنای کشورمان، میهمان این هفته محفل ادبی انجمن ترانه سرایی فردوس می شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سلسله نشست‌های انجمن ترانه‌سرایی فردوس روزهای یکشنبه هر هفته از ساعت 17 با حضور بهروز یاسمی به منظور بررسی موضوع «اصول و قواعد ترانه‌ و شعر» برگزار می‌شود.

 

این انجمن در برنامه فردا یکشنبه 12 بهمن ماه میزبان «اهورا ایمان» ترانه سرای  تصنیف هایی همچون سلام آخر، مرو ای دوست، دلم گرفت، عشق است و آتش و خون و... است.

 

وی یکی از ترانه سراهای پرکار دهه 80  است که همکاری با خوانندگان مطرحی چون محمد اصفهانی، علیرضا افتخاری، احسان خواجه امیری، سالار عقیلی، حمید حامی، سینا سرلک و مانی رهنما را در کارنامه خود دارد.

 

سلسله نشست های انجمن ترانه سرایی فردوس به شرح و تفصیل بخش هایی از کلیات سعدی، نقد و بررسی ترانه‌های روز، اصول و قواعد ترانه‌سرایی، ویژگی یک ترانه مناسب و اصول دستوری در سرایش ترانه، قرائت ترانه‌های شاعران جوان و نقد و بررسی آن‌ها از سوی کارشناسان اختصاص دارد.

 

علاقه مندان برای شرکت در این برنامه می توانند یکشنبه های هر هفته ساعت 17 به فرهنگسرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهارراه مخابرات مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 44058900 تماس گرفته و یا از تارنمای ferdos.farhangsara.ir بازدید کنند.

نظر شما