دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۱۶
کد خبر: ۸۰۶۵۱
|
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۰
همزمان با فرارسیدن دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، فرهنگسرای ملل با مشارکت و سازمان‌های و نهادهای منطقه برنامه‌های فرهنگی و هنری اجرا می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فرهنگسرای ملل و مراکز فرهنگی هنری منطقه یک در راستای بزرگداشت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایجاد روحیه شادابی و فضای انقلابی در بین دانش آموزان برنامه‌های گوناگونی را با شعار «من انقلابی‌ام» در نظر گرفته‌اند.
 
برگزاری ویژه برنامه همسران ماه به منظور تجلیل از همسران جانبازان اسایشگاه ثارا... ، همچنین  برپایی نمایشگاه نقاشی آثار جانبازان، نگار گذر انقلاب با همکاری انجمن عکاسان انقلاب، برگزاری جشن تولد کتاب «تاریخ شفاهی کمیته استقبال از امام از انتشارات مرکز اسناد انقلاب اسلامی، تولید فلش کارت نیم نگاه به انقلاب با موضوع تاریخچه انقلاب اسلامی از جمله برنامه‌هایی این منطقه در دهه فجر است.
 
همچنین با همکاری و مشارکت آموزش و پرورش منطقه یک در برپایی جشن انقلاب، برگزاری مسابقه آذین‌بندی، سرودهای انقلابی، اجرای نمایش خیابانی و صحنه‌ای ویژه انقلاب اسلامی و برپایی نمایشگاه عکس انقلاب در مدارس منطقه در ایام دهه فجر برگزار خواهد شد.
علاقه‌مندان برای استفاده و اگاهی از برنامه‌ها به نشانی مراکز منطقه یک، فرهنگسرای امام، خانه فرهنگ عظیمی و فرهنگسرای ملل مراجعه کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 22671718 تماس بگیرید.

نظر شما