يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۲۸
کد خبر: ۸۰۶۶۱
|
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۴
به دعوت مدیریت هنرهای نمایشی سازمان فرهنگی هنری انجام شد
گوردون واین پیشکسوت هنر تئاتر و رئیس خانه تئاتر فرانکفورت، به دعوت شهرام کرمی مدیر هنرهای نمایشی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، با معاونت هنری سازمان دیدار کرد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در این دیدار، امیر عبدالحسینی معاون هنری و شهرام کرمی مدیر امور نمایشی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، از گوردون واین رئیس خانه تئا‌تر فرانکفورت برای برگزاری ورک شاپ‌های هنری در حاشیه چهارمین جشنواره تئا‌تر شهر که پاییز ۹۴ برگزار خواهد شد، دعوت کردند. 
 
گوردون واین، پیشکسوت هنر تئا‌تر آلمان نیز در این نشست با استقبال از همکاری با سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در زمینه تئا‌تر گفت: مهم‌ترین ارتباطی که ما می‌توانیم با هم داشته باشیم از راه دانش و تجربه است. از طریق کلاس‌های آموزشی دانشگاه‌ها، کلاس‌های آزاد و یا برگزاری جشنواره‌های بین‌المللی در دانشگاه می‌توانیم با هم همکاری کنیم. 
 
رئیس خانه تئا‌تر شهر فرانکفورت آلمان تاکید کرد: مشکلی که وجود دارد این است که ما هر ساله زمان برگزاری جشنواره‌های هنری در ایران با یک مسئول جدید مواجه می‌شویم اما اتفاقی که من را مجاب کرد که این دعوت را بپذیرم این است که شهرام کرمی را حداقل چندین سال است که دیدم، می‌شناسم و می‌دانم که متخصص تئا‌تر است. رئیس آکادمی کودک و نوجوان فرانکفورت به من ماموریت داد که ۱۰ سال در ایران به دیدن جشنواره‌های تئا‌تر شما بیایم تا این پیام را انتقال بدهم که ما کارهای شما را می‌بینیم و منتظریم کارهای متفاوتتان را انتخاب کنیم و برای مردم کشور آلمان به نمایش بگذاریم. 
 
امیر عبدالحسینی نیز در این دیدار، با توجه به برگزاری سه دوره جشنواره تئا‌تر شهر، از گوردون واین برای حضور در چهارمین جشنواره تئا‌تر شهر و برگزاری ورک شاپ‌های تخصصی در حاشیه برگزاری این جشنواره دعوت کرد. همچنین گوردون واین، استاد تئا‌تر دانشگاه فرانکفورت از تبادل مقالات تخصصی در حوزه تئا‌تر شهری با معاونت هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران خبر داد. 
در پایان این نشست، امیر عبدالحسینی معاون هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با اهدای یک تابلو نفیس خوشنویسی ایرانی به گوردون واین، از وی تقدیر کرد.


نظر شما