يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۴۴
کد خبر: ۸۰۶۷۶
|
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۳
همزمان با اکران عمومی در بیش از ۳۰ سالن سینما و کاخ جشنواره انجام می‌شود
سه فرهنگسرای منتخب شهر تهران، همزمان با اکران عمومی فیلم‌های سی و سومین جشنواره فیلم فجر، در استقبال از بزرگ‌ترین رویداد سینمایی کشور فیلم‌های این دوره از جشنواره را در بیش از ۱۰۰ سانس به نمایش می‌گذارند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، همزمان با اکران فیلم‌های جشنواره فیلم فجر در بیش از ۳۰ سالن سینمایی پایتخت و سالن همایش‌های برج میلاد، سه فرهنگسرای منتخب شهر تهران، با مشارکت در پخش فیلم‌های سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، به استقبال این رویداد سینمایی رفتند و تا ۲۲ بهمن، در بیش از ۱۰۰ سانس، فیلم‌های این دوره از جشنواره را به نمایش می‌گذارند. 
 
در حال حاضر سالن شهید آوینی فرهنگسرای بهمن و سالن نمایش فرهنگسراهای ارسباران و اندیشه فیلم‌های این دوره جشنواره را به صورت محدود اکران می‌کنند. 
 
سالن تازه تاسیس شهید آوینی فرهنگسرای بهمن، با ظرفیت ۱۶۰۰ نفر، هر روز در سه سانس  ۱۷، ۱۹ و ۲۱ ، فیلم‌های منتخب سی و سومین جشنواره فیلم فجر را برای اهالی رادیو و تلویزیون به نمایش می‌گذارد. همچنین فرهنگسرای اندیشه هر روز در چهار سانس ۱۶، ۱۸، ۲۰ و ۲۲ پذیرای تهیه‌کنندگان سینمای ایران است و تمام فیلم‌های بخش نگاه نو، سودای سیمرغ و خارج از مسابقه سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر را به نمایش می‌گذارد. سالن آمفی تئا‌تر فرهنگسرای ارسباران نیز همزمان با دیگر سالن‌های شهر تهران، فیلم‌های این دوره از جشنواره را به صورت محدود اکران می‌کند. 
 
علاوه بر این سه فرهنگسرا، پردیس‌های سینمایی تماشا، آزادی، راگا و ملت نیز فیلم‌های این دوره از جشنواره را برای عموم مردم نمایش می‌دهند. 
 
سی و سومین دوره جشنواره بین المللی فیلم فجر، ۱۲ تا ۲۲ بهمن به دبیری علیرضا رضاداد برگزار می‌شود.
نظر شما