دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۰۰
کد خبر: ۸۰۷۳۰
|
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۴
از سوی فرهنگسرای ملل در برنامه «همسران ماه» انجام می‌شود
همسران جانبازان قطع نخاعی آسایشگاه جانبازان ثارالله، در ویژه برنامه‌ای با عنوان «همسران ماه» از سوی فرهنگسرای ملل، 26بهمن تجلیل می شوند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، اساس و مبنای برگزاری این  مراسم بر طبق فرمایشات مقام معظم رهبری است  که  فرموده اند : «من به این خانم ها عرض بکنم؛ پرستاران و همسران و کسانی که پروانه‌وار گرد جانباز قطع نخاعی، جانباز گردنی میچرخند، برای اینکه آسایش او را فراهم کنند، ادامه‌ی زندگی راحت او را ممکن کنند. واقعاً از همه‌ی این همسران محترم، صمیمانه و از ته دل تشکر میکنم. این خانمها بدانند که اجر آنها در خدمت صادقانه و با روی خوش به این جانباز، یکی از بزرگترین ایثارهاست، یکی از برجسته‌ترین جهادهاست؛ پیش خدای متعال اجرهای بزرگ دارد.» طراحی و اجرا می شود.

 
در این برنامه که با هدف پاسداشت ارزش‌های دفاع مقدس و احترام و قدردانی از همسران جانبازان و معرفی آنان به جامعه به عنوان الگوها و اسوه های صبر و عاطفه برگزار می شود، از 30 همسر جانباز در مراسمی با حضور خانواده های جانبازان، مدیران سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مسئولان و پرستاران آسایشگاه ثارالله و مسئولان شهرداری منطقه یک در فرهنگسرای امام تجلیل به عمل می آید.

این مراسم یکشنبه 26 بهمن ساعت 16 در فرهنگسرای امام به نشانی، خیابان باهنر، بین سه راه یاسر و جماران، خیابان امیر سلیمانی، فرهنگسرای امام برگزار می شود.

نظر شما