شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۴۸
کد خبر: ۸۰۷۳۹
|
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۸
کتاب غزل نو نوشته علی اصغر بشیری، 27 بهمن ماه در کتابخانه دکتر حسابی از مراکز مدیریت فرهنگی هنری منطقه 17 نقد می شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، بررسی و تحلیل غزل نو در شعر معاصرایران، تاریخچه غزل در فرهنگ ایرانی، چگونگی پیدایش غزل نو، ریشه های غزل نو در ادبیات معاصر ایران و آشنایی با شاعران  و خالقان غزل نو در ایران سرفصل های این کتاب است.


غزل نو به قلم دکتر "علی اصغر بشیری" نوشته شده و انتشارات "نسل آفتاب" آن را منتشر کرده است. نویسنده در این کتاب آثار 4 شاعر غزل پرداز معاصر، محمد علی بهمنی، سیمین بهبهانی، قیصر امین پور و ... به بوته نقد کشیده شده است.


در این نشست ادبی که روز دوشنبه ساعت 14 برگزار می شود علی اصغر بشیری مولف کتاب، سپیده یگانه، حمید ابوالحسنی، سمیه آقاجانی و سجاد خسروی به عنوان کارشناس حضور خواهند داشت.


بشیری دکترای ادبیات فارسی از دانشگاه علامه طباطبایی است و بیش از سیزده سال سابقه تحقیق و نگارش آثار ادبی دارد. وی علاوه بر این دارای 5 سال سابقه تدریس در دانشگاه های تهران و همدان و مسوولیت انجمن شعر داشجویی این مراکز را نیز به عهده دارد.

از علاقه مندان به شرکت در این نشست ادبی دعوت می شود روز دوشنبه بیست و هفتم بهمن از ساعت 14 تا 16 به نشانی: میدان ابوذر، خیابان قفیلی، کوچه دکتر حسابی، کتابخانه دکتر حسابی مراجعه کرده و یا با شماره تلفن های 55717978 و 55754341 تماس بگیرند.

نظر شما