يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۴۷
کد خبر: ۸۰۷۴۳
|
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۳
مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی «سی و شش» به علت استقبال شهروندان و تعداد بالای آثار دریافتی تا 30 بهمن 1393 تمدید شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، حسام قربانعلی دبیر جشنواره ملی «سی‌وشش» و رییس فرهنگسرای امام (ره) با اعلام این خبراظهارداشت: مبلغ جوایز جشنواره هم به دلیل این استقبال چشم‎گیر شهروندان افزایش یافته و براین اساس به برگزیدگان در هر رشته از نفر اول تا سوم به ترتیب: بیست و پنج میلیون ریال، بیست میلیون و پانزده میلیون ریال به همراه لوح تقدیر جشنواره تقدیم می شود.

اهدای 3 جایزه ویژه به آثار برتر با موضوع حماسه یوم الله ٢٢ بهمن خوزستان

قربانعلی از اختصاص بخش ویژه «مهربانی با خوزستان» در جشنواره «سی وشش» خبرداد وافزود: بعد از حضور پرشور و انقلابى مردم خوزستان در راهپیمایى ٢٢ بهمن  در شرایطى که حتى تنفس در هواى خوزستان مشکل است، بنا به پیشنهاد حجت‌الاسلام شهاب مرادی رییس سازمان فرهنگى‌ هنرى شهردارى تهران به طور جداگانه 3 جایزه ویژه ٥ میلیون ریالى براى 3 اثر برتر ارسالى شهروندان خوزستانى که حماسه یوم الله ٢٢ بهمن در این استان را به تصویر کشیدند ، در نظر گرفته شده است.

وی یادآورشد: براى شرکت در این بخش شرکت کنندگان علاوه بر هشتگ هاى جشنواره، ذیل عکس ها از هشتگ‌های #مهربانى_با_خوزستان  و #خوزستان_انقلابى هم باید استفاده کنند.

دبیر جشنواره ملی «سی وشش» با اشاره به موضوعات جشنواره، تصریح کرد: موضوع جشنواره فقط راهپیمایی 22 بهمن نیست و شهروندان می توانند در موضوعات دیگری که به نحوی در ارتباط با انقلاب اسلامی است از جمله گفتمان و پیشرفت‎های انقلاب اسلامی، آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.


جشنواره فرهنگی هنری و ملی «سی وشش» در چهار بخش طراحی صفحه اینستاگرام، آیتم‌های رادیویی، فیلم و عکس موبایلی برگزار می شود. 

علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را از اول تا ۲۲ بهمن به صورت لوح فشرده به دبیرخانه این جشنواره واقع در خیابان پاسداران، خیابان گل نبی، خیابان ناطق نوری، میدان قبا، فرهنگسرای رسانه ارسال کنند. 

همچنین فراخوان این جشنواره در سایت WWW.rasanefest.ir قابل مشاهده است و علاقه‌مندان می‌توانند پس از ثبت نام، آثار خود را در این سایت بارگذاری کنند.

مطالب مرتبط
نظر شما