دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۴۹
کد خبر: ۸۰۷۷۵
|
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۸
مدیرفرهنگی هنری منطقه یک پیشنهاد کرد:
آیین «همسران ماه» مانند ویژه برنامه «مادران چشم به راه» در سال آینده با همین نام به صورت سراسری و همزمان در همه مناطق تهران برگزار شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، جواد حیدری پور مدیر فرهنگی هنری منطقه یک و رییس فرهنگسرای ملل با اشاره به برگزاری ویژه برنامه «همسران ماه» اظهارداشت: در این آیین از همسران جانبازان قطع نخاعی بالای 70 درصد، این اسوه‌های صبر ، محبت و مهربانی تجلیل و قدردانی شد.

وی تقویت هویت دینی و انقلابی  و ترویج فرهنگ مهربانی از محورهای اصلی فرهنگسرای ملل دانست و افزود: برگزاری این مراسم بسیار تاثیرگذار بود و موجب خرسندی و خوشحالی جانبازان شد.

حیدری پور با اشاره به این که امنیت و سلامت امروز خود را مدیون شهدا و این جانبازان هستیم، گفت: در هرگوشه این شهر، جانبازانی هستند که همسرانی به واقع مانند ماه با سختی و مظلومیت از ایشان پروانه‌وار پرستاری می کنند.باتوجه به همین موضوع این ظرفیت وجود دارد آیین«همسران ماه» هم مانند ویژه برنامه «مادران چشم به راه» در سال آینده با همین نام به صورت سراسری و همزمان در همه مناطق تهران برگزار شود تا بتوانیم قدردان گوشه ای از زحمات این بانوان مهربان سرزمین مان باشیم.

نظر شما