يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۱۰
کد خبر: ۸۰۷۷۸
|
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۹
فیلم سینمایی «ارسال یک آگهی تسلیت برای روزنامه» به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان و نویسندگی سارا سلطانی در فرهنگسرای گلستان اکران، نقد و بررسی می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، باشگاه فیلم گلستان نشست خود را با بررسی فیلم «ارسال یک آگهی تسلیت برای روزنامه» و حضور علاقه‌مندان به صنعت فیلم و سینما و «محمدرضا لطفی» به عنوان مجری و منتقد ساعت ۱۸ روز دوشنبه ۴ اسفند برگزار می‌کند.
  
این فیلم روایت یک داستان ملودارم اجتماعی است. طا‌ها و ریحان مدتی است به خاطر یک آگهی در روزنامه مشغول مراقبت از پیرمردی به اسم منوچهر آصف هستند. به زودی در خانه آصف اتفاقاتی روی می‌دهد که طا‌ها و ریحان را دچار مشکلاتی کرده و آن‌ها را سر در گم می‌کند.
در فیلم ارسال یک آگهی تسلیت برای روزنامه صابر ابر، نازنین بیانی، رابعه مدنی، نقی سیف جمالی، پریوش نظریه، فرشاد مهدیادگار، خسرو بامداد، سورن مناچکانیان نقش آفرینی کرده‌اند. 
  
علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به نشانی، نارمک میدان هلال احمر، خیابان گلستان فرهنگسرای گلستان مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن: ۷۷۸۱۵۱۷۳ تماس بگیرند. علاقه‌مندان برای آگاهی از اخبار برنامه‌ها و فعالیت‌های مراکز فرهنگی هنری منطقه هشت می‌توانند به نشانی Golestan.farhangsara.ir و رسانه خبری www.fhnews.ir مراجعه کنند.
نظر شما