شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۰۴
کد خبر: ۸۰۷۸۲
|
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۷
هفته فیلم ازدواج با هدف نمایش و بررسی روان‌شناختی فیلم‌های سینمایی با موضوع ازدواج در فرهنگسرای فردوس برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، این ویژه برنامه با هدف ترویج این سنت نیکوی نبوی از سوم تا پنجم اسفند با همکاری و مشارکت اداره کل امور بانوان معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری برگزار می‌شود. 
 
در نخستین روز از هفته فیلم ازدواج فرهنگسرای فردوس فیلم دختر شیرینی فروش ساخته ایرج طهماسب با حضور سعید بهزادی ساعت ۱۰ تا ۱۲، زیر درخت هلو ساخته ایرج طهماسب با حضور علی‌اکبر حسن‌زاده ساعت ۱۵ تا ۱۷ و خواستگار محترم ساخته داود موثفی با حضور محمد احمدی ساعت ۱۷ تا ۱۹ بررسی می‌شود. 
 
بررسی روان‌شناختی فیلم‌های دلشکسته ساخته علی رویین‌تن با حضور سعید بهزادی ساعت ۱۰ تا ۱۲، ازدواج صورتی ساخته منوچهر مصیری با حضور محسن ایمانی ساعت ۱۵ تا ۱۷ و آزمایشگاه ساخته حمید امجد با حضور محمد احمدی ساعت ۱۷ تا ۱۹ از برنامه‌های دومین روز از هفته فیلم ازدواج است. 
 
همچنین از فیلم‌های روز پایانی می‌توان به پسر آدم، دختر حوا ساخته رامبد جوان با حضور سعید بهزادی ساعت ۱۰ تا ۱۲ و یه حبه قند ساخته رضا می‌رکریمی با حضور علی اکبر حسن‌زاده ساعت ۱۵ تا ۱۷ اشاره کرد. 
 
مراسم اختتامیه هفته فیلم ازدواج ۶ اسفند ساعت ۱۷ با حضور و سخنرانی بهمن بهمنی مدیر کل دفتر ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان، محمود گلزاری معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان و تجلیل از کارگردانان فیلم‌های اکران شده این جشنواره در سالن آمفی تئا‌تر فرهنگسرای فردوس برگزار می‌شود. 
 
علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند به فرهنگسرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهارراه مخابرات مراجعه کنند و برای ثبت نام در سانس‌های رایگان با شماره ۴۴۰۵۸۹۰۰ تماس بگیرند.
نظر شما