يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۲۸
کد خبر: ۸۰۷۸۴
|
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۸
فرهنگسرای تهرانسر برگزار می‌کند:
به مناسبت سالروز ولادت بانوی صبر و ایثار، حضرت زینب (س)، ویژه برنامهٔ روز پرستار در سالن اجتماعات ققنوس تهرانسر برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، ستایش مهربانی، عنوان برنامه تجلیل و تکریم از پرستارانی است که به صورت ۲۴ ساعته کار پر زحمت پرستاری را انجام می‌دهند. مراسم تجلیل از این پرستاران همیشه بیدار در دو بخش ویژه برگزار خواهد شد. بخش اول مختص همسرانی است که سال‌ها پرستار همیشگی همسران جانباز بالای ۷۰ درصد خود هستند و بخش دوم مربوط به تجلیل از پرستارانی است که به صورت شبانه‌روزی در بیمارستان روان‌پزشکی آزادی مشغول به خدمت هستند. 
 
این ویژه‌برنامه روز سه‌شنبه پنجم اسفند از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در سالن ققنوس تهرانسر اجرا خواهد شد. گفتنی است در این برنامه سیدرضا رضوی به مناسبت روز ولادت حضرت زینب سلام الله مراسم مولودی خوانی و گروه هادیان اجرای موسیقی سنتی و بابک قدمایی موسیقی پاپ را برای میهمانان اجرا خواهند کرد. 
 
علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند به نشانی تهرانسر، بلوار اصلی تهرانسر، نبش خیابان سوم، سالن سینما ققنوس مراجعه کنند و یا با شماره تلفن ۴۴۵۹۱۵۶۰ بگیرند.
نظر شما