دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۵۳
کد خبر: ۸۰۸۰۱
|
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۳
بزرگداشت هنرمند فقید «حامد مهاجر» آهنگساز و پیانیست 7 اسفند ساعت ۱۹:۳۰ با حضور پیشکسوتان موسیقی در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، دراین برنامه فیلم هایی از هنرمندی حامد مهاجر پخش و چندتن از موسیقدانان به بررسی فعالیت ها وآثار وی می پردازند و قطعاتی از شوستاکوویچ، شوبرت، پرت و علیرضا خیابانی با دو نوازی" پیانو و ویولا" توسط علیرضا خیابانی و بابک کوهستانی اجرا می شود.  


حامد مهاجر متولد سال۱۳۵۳ در تهران بود. وی از سال 65 فراگیری موسیقی را با پیانو آغاز و درهنرنوازندگی ویلن ، پیانو وسه تار از آموزش های ارسلان کامکار، روبن طهماسیانس، ابراهیم لطفی، حسین صاحبی، نسرین اسماعیلی، شهره قاجار ومهرداد ترابی بهره برد.


آسیب شناسی آموزش در ایران ، ترجمه کتاب "the power performance for singers” پایان نامه دوره کارشناسی ۷۹ از تالیفات این آهنگساز است . وی سال های به عنوان استاد موسیقی، سرایش (سلفژ) ، تربیت شنوایی (دیکته موسیقی) ،تاریخ موسیقی جهان و آوازجمعی (گروه کر) در دانشگاه های علم وصنعت ، میراث فرهنگی، شهرهای شیراز و یزد فعالیت داشت.


علاقه مندان برای حضور دراین برنامه می توانند به فرهنگ سرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی ،بالاتر از پل سید خندان ،خیابان جلفا مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن های 20-22872818  تماس بگیرید.
نظر شما