دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۴۹
کد خبر: ۸۰۸۱۳
|
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۸
بزگداشت امیرناصر افتتاح پیشکسوت تمبک نوازی ایران با حضور محمد سریر، علی‌اکبر عالمی، شاهرخ سرلک و میلاد کیایی یکشنبه 10 اسفند در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، بزرگداشت «امیرناصر افتتاح» پیشکسوت تمبک نوازی ایران با حضور محمد سریر (عضو شورای عالی موسیقی، خانه موسیقی)، علی‌اکبر عالمی (منتقد سینما)، میلاد کیایی (آهنگساز و نوازنده سنتور)، شاهرخ سرلک (نوازنده سنتور و تمبک) یکشنبه ۱۰ اسفند ساعت ۱۸ در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.
 
در این برنامه فیلمی از فعالیت‌های این نوازنده پخش و در چهار نوبت موسیقی زنده اجرا می‌شود که تک نوازی پیانو (علی نواب‌زاده)، گروه نوازی تمبک (گروه کوچه باغ) و گروه نوازی موسیقی دستگاهی ایران در دو نوبت بخشی از آن است. 
 
همچنین زندگی‌نامه و فعالیت‌های هنری این نوازنده و پیشکسوت موسیقی با حضور محمد سریر، علی اکبرعالمی، میلاد کیایی و شاهرخ سرلک بررسی می‌شود. 
علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به نشانی فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان دکتر شریعتی، سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره۲۰ - ۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.
نظر شما