دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۳۸
کد خبر: ۸۰۸۲۵
|
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۵
در ایام شهادت بزرگ بانوی جهان اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) مدیریت فرهنگی هنری منطقه 17 با همکاری معاونت اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه، آیین سوگواری برپا می کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سوگواره "بانوی مهربانی" ویژه این ایام از سیزدهم تا پانزدهم اسفند در منطقه 17 برگزار خواهد شد. این سوگواره  بیش از ده برنامه متنوع هنری، مذهبی و ادبی را در بردارد.


فضاسازی فرهنگسرا و مراکز منطقه، اجرای نمایش آیینی تعزیه (فاطمیه) در محوطه بوستان بهاران، مراسم  عزاداری و منقبت خوانی حضرت زهرا (س)، اجرای شب شعر آیینی با حضور شاعران نام آشنای اهل بیت، نذری پزان فاطمی، نمایشگاه عکس و کتاب، ورک شاپ نقاشی ویژه گروه سنی کودک و نوجوان و چند برنامه دیگر در سوگواره بانوی مهربانی گنجانده شده است.


 این سوگواره در تاریخ ذکر شده از ساعت 9 صبح  تا 16 در بوستان،  فرهنگسرا و سینما بهاران و همچنین کتابخانه دکتر حسابی و خانه فرهنگ سلمان فارسی برگزار می شود. علاقه مندان به شرکت در برنامه های مذهبی آیینی می توانند در این ایام به نشانی: میدان بهاران، بوستان بهاران، فرهنگسرای بهاران مراجعه کرده و یا با تلفن 66233980 تماس بگیرند.

نظر شما