دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۱۴
کد خبر: ۸۰۹۵۳
|
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۷
از سوی فرهنگسرای خاتم برگزار می شود/
به مناسبت دهه دوم فاطمیه (س) ، ویژه برنامه های بهار فاطمی از چهارم تا نهم فروردین در مراکز فرهنگی هنری منطقه 18 برگزار می شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، همزمان با دهه دوم ایام فاطمیه (س) و در گرامیداشت شهادت دخت گرامی رسول اکرم (ص) ، پنج ویژه برنامه در قالب بسته فرهنگی بهار فاطمی برگزار خواهد شد.

" سوگ آینه دارخدا  " عنوان  مراسمی است که چهارم فروردین در قالب اجرای آیین سوگواری ویژه شهادت حضرت زهرا (س)  ، سخنرانی ، مداحی ، قرائت حدیث کساء ، همراه با پذیرایی و اقامه نماز ظهر و عصر در مسجد جامع شادآباد منطقه 18 میزبان سوگواران فاطمی بود.

هم چنین برنامه اهالی آسمان شامل دیدار و دلجویی از خانواده شهداء در تاریخ پنجم فروردین  از ساعت 11 صبح برگزار شد.

" جرعه ای از کوثر"  نیز عنوان مسابقه حفظ سوره کوثر به همراه قصه گویی و مسابقات نقاشی قرآنی است که هشتم فروردین از ساعت 10 صبح در مرکز بهزیستی شبیری برگزار می شود.

به مناسبت دهه دوم فاطمیه هم چنین مراسم معنوی غبار روبی مزار شهداء  همراه با قرائت ادعیه و زیارات در تاریخ نهم فروردین از ساعت  8 الی 13  میزبان شهروندان خواهد بود.

به همین مناسبت ویژه برنامه " راهیان نور " نیز در قالب اعزام همکاران فرهنگسرای خاتم (ص) و منطقه18 به سفر معنوی راهیان نور و بازدید از مناطق جنگی هشت سال دفاع مقدس از تاریخ ششم تا نهم فروردین  06/01/1394الی09/01/1394برگزار خواهد شد.

فرهنگسرای خاتم و مدیریت فرهنگی هنری منطقه 18 به نشانی شهرک ولیعصر(عج)- انتهای خیابان حیدری جنوبی- خیابان پژاند- بوستان لواسانی در دهه دوم فاطمیه با بسته فرهنگی بهار فاطمی میزبان سوگواران حضرت زهرا (س) است و شهروندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 66207068 تماس بگیرند.

نظر شما